Promocja dotyczy również usługi Internet Profit 1Mb i 2Mb. Oznacza to, że abonenci, nie używający internetu do ściągania dużych ilości danych, przez 12 godzin dziennie będą się mogli cieszyć łączem o prędkości do 4 megabitów na sekundę za zaledwie 5 groszy! Oto jak będą rozkładać się poszczególne przyspieszenia prędkości:
- z 512 kb/s na 1 Mb/s
- z 1 Mb/s na 2 Mb/s
- z 2 Mb/s na 4 Mb/s
- z 6 Mb/s na 8 Mb/s
Multimedia Polska należą do największych dostawców szerokopasmowego dostępu do internetu wśród polskich operatorów telewizji kablowej. Spółka oferuje dostęp do internetu, za pośrednictwem sieci kablowej, sieci telefonicznej oraz bezprzewodowych technologii Wi-Fi i WiMAX.
Od niedawna operator działa również w Słubicach i coraz więcej naszych mieszkańców korzysta już z usług tej firmy.
Komentarze
Bo posiadaczą 6Mb/s powinni zwiększyć do 12Mb/s a nie do 8Mb/s, skoro zwiększają większości to niech nie piszą że wszystkim.
Bo posiadaczą 6Mb/s powinni zwiększyć do 12Mb/s a nie do 8Mb/s, skoro zwiększają większości to niech nie piszą że wszystkim.
Zwykly \"hłyt\" marketingowy, zreszta w jim-sacie mam to samo.;P
Zwykly "hłyt" marketingowy, zreszta w jim-sacie mam to samo.;P
Po drugie, gosc, ma racje, po co komu taki net jeśli upload jest mały.
Po drugie, gosc, ma racje, po co komu taki net jeśli upload jest mały.
Widzę że zainteresowanie usługami o wysokiej jakości jest duże.
Jeżeli ktoś z państwa życzy sobie usługi takie jak Telewizja Kablowa, telewizja cyfrowa, telefon i internet w MULTIMEDIA Polska S.A.
Proszę dzwonić na nr. 0609-902-362 oraz można pisać na maila a.zywertowski@multimedia.pl
w celu przestawienia naszej oferty oraz sprawdzenie możliwości technicznych na danej ulicy.
Widzę że zainteresowanie usługami o wysokiej jakości jest duże.
Jeżeli ktoś z państwa życzy sobie usługi takie jak Telewizja Kablowa, telewizja cyfrowa, telefon i internet w MULTIMEDIA Polska S.A.
Proszę dzwonić na nr. 0609-902-362 oraz można pisać na maila a.zywertowski@multimedia.pl
w celu przestawienia naszej oferty oraz sprawdzenie możliwości technicznych na danej ulicy.
Po pierwsze firma nie poinformowała studentów z wyprzedzeniem o zmianie operatora na miasteczku studenckim. Dopiero w dniu przyjazdu przedstawicieli firmy pojawily się informację o konieczności podpisywania nowych umów o świadczenie usługi.
Po drugie, przygotowanie logistyczne całego przedsięwzięcia szczerze mówiąc marne i żałosne jak na ogólnopolską firmę: podpisywanie umów w portierni.
Trzecia sprawa, gdy już doszło do podpisania umowy, przedstawiciele obiecywali ze internet w akademikach ruszy już po 2-3 dniach, możliwe że panowie technicy się pojawili, ale internetu nie było, ja osobiście czekałem tydzień na podłączenie internetu, a dokładniej na ponowne przyjscie pana technika alby sprawdził nowy modem który nie chciał się zalogować.
Po czwarte: straciłem sporo pieniędzy wydzwaniając do przedstawicieli firmy, prosząc o interwencję i wysłanie kogoś z techników, niestety każda rozmowa kończyła się obietnicami bez pokrycia.
Po piąte: internet jest, owszem, jednak nie tak szybki, jak obiecywano w umowie, w internecie można w bardzo łatwy sposób sprawdzić szybkość łącza, niestety w dzień jest z tym bardzo różnie, najlepiej działa w godzinach nocnych ok 1-3 w nocy.
Po szóste: wydaję mi się że firma Multimedia zablokowała porty które uniemożliwiają ściąganie plików przez internet, oraz granie w gry internetowe.
Podumowując, nowa firma jest niewątpilwie lepsza w stosunku do Vectry, ale niestety pozostawia jeszcze sporo do życzenia...
Po pierwsze firma nie poinformowała studentów z wyprzedzeniem o zmianie operatora na miasteczku studenckim. Dopiero w dniu przyjazdu przedstawicieli firmy pojawily się informację o konieczności podpisywania nowych umów o świadczenie usługi.
Po drugie, przygotowanie logistyczne całego przedsięwzięcia szczerze mówiąc marne i żałosne jak na ogólnopolską firmę: podpisywanie umów w portierni.
Trzecia sprawa, gdy już doszło do podpisania umowy, przedstawiciele obiecywali ze internet w akademikach ruszy już po 2-3 dniach, możliwe że panowie technicy się pojawili, ale internetu nie było, ja osobiście czekałem tydzień na podłączenie internetu, a dokładniej na ponowne przyjscie pana technika alby sprawdził nowy modem który nie chciał się zalogować.
Po czwarte: straciłem sporo pieniędzy wydzwaniając do przedstawicieli firmy, prosząc o interwencję i wysłanie kogoś z techników, niestety każda rozmowa kończyła się obietnicami bez pokrycia.
Po piąte: internet jest, owszem, jednak nie tak szybki, jak obiecywano w umowie, w internecie można w bardzo łatwy sposób sprawdzić szybkość łącza, niestety w dzień jest z tym bardzo różnie, najlepiej działa w godzinach nocnych ok 1-3 w nocy.
Po szóste: wydaję mi się że firma Multimedia zablokowała porty które uniemożliwiają ściąganie plików przez internet, oraz granie w gry internetowe.
Podumowując, nowa firma jest niewątpilwie lepsza w stosunku do Vectry, ale niestety pozostawia jeszcze sporo do życzenia...
chyba że jest Pan tylko od promocji a gdy pojawiają się problemy znika Pan bez wieści...
chyba że jest Pan tylko od promocji a gdy pojawiają się problemy znika Pan bez wieści...
Kanał RSS z komentarzami do tego postu.