- Mamy ostateczny kształt, kolory, hasło… to było bardzo trudne by zgrać ze sobą gusta wszystkich uczestników tego procesu a przecież na warsztatach było nas prawie każdorazowo ok. 80 osób! - podkreśla Ariel Pawelczyk ze Słubicko-Frankfurckiego Centrum Kooperacji.
Przyjęte logo ma być pierwszym krokiem szerszej kampanii realizowanej w ramach wspólnej strategii marketingowej w najbliższych latach. Jak podkreślają pomysłodawcy idei wspólnej marki, logo to tylko „opakowanie”, a najważniejszą rzeczą ma być jej zawartość, czyli Słubice i Frankfurt nad Odrą. Hasło "Bez granic", używane w różnych wariantach, ma skutecznie promować każdy obszar życia obu miast np. gospodarka bez granic, sport bez granic, kultura bez granic, turystyka bez granic.
- Tych możliwości jest bardzo dużo, trzeba to tylko skutecznie „sprzedać” w świat - podsumował Ariel Pawelczyk.
Logo w wersji dla Słubic
Logo w wersji dla Frankfurtu
Komentarze
Niestety UAM już (na 99%) podjął decyzję że od przyszłego roku nie będzie prowadził naboru. Zwala się winę na niż demograficzny, no ale bez przesady, w innych pozamiejscowych ośrodkach dydaktycznych UAM jakoś studenci się znajdują, jest ich mniej niż lata temu, ale nie tak jak u nas 0.
Dlaczego? Bo nikt nie zadba o reklamę, nikt nie zadba o jakiekolwiek atrakcje w tym mieście.... (jedyna atrakcja tego miasta dla młodych ludzi to Frankfurt...)
ba, teraz to nawet niema jak do tych Słubic dojechać po zmianie rozkładu PKP....
Jeśli jest to naprawdę osoba publiczna, możesz podać pełne imię i nazwisko.
Kanał RSS z komentarzami do tego postu.