- Ponad półroczna współpraca z agencją Runze&Casper pozwoliła naszemu dwumiastu wykreować wspólna wizję strategii marketingowej. Ten długotrwały proces, oparty o badania opinii publicznej od Warszawy przez Poznań, Berlin, po Monachium, oraz również dzięki zaangażowaniu mieszkańców i kreatorów poszczególnych dziedzin życia naszych miast, powoli dobiega końca. Już dziś mamy konkretne rezultaty, które chcielibyśmy zaprezentować naszym mieszkańcom – informuje Słubicko-Frankfurckie Centrum Kooperacji.
Prezentacja odbędzie się 7 grudnia w Słubickim Miejskim Ośrodku Kultury. Spotkanie ma charakter otwarty. Poniżej szczegółowy harmonogram:
- 17:00 – przywitanie gości – Tomasz Ciszewicz
- 17:10 – wprowadzenie do tematu – Martin Wilke i Piotr Łuczyński
- 17:30 – droga do wspólnej marki obu miast – Andreas Runze
- 18:00 – wspólna dyskusja
- 18:30 – podsumowanie - Martin Wilke i Piotr Łuczyński
Komentarze
Kanał RSS z komentarzami do tego postu.