Kliknij przycisk i otwórz MENU >>
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Słubicach

W Spółdzielni Mieszkaniowej w Słubicach czekają dwie oferty pracy. Spółdzielnia poszukuje pracowników na stanowiska: administratora oraz inspektora spraw administracyjnych, członkowskich i pracowniczych. 

Wymagania rekrutacyjne:

  • wykształcenie minimum średnie ogólne lub średnie zawodowe ,
  • doświadczenie zawodowe na powyższym stanowisku mile widziane,
  • dobra znajomość pakietu MS Office, Open Office - Word, Excel,
  • umiejętność redagowania pism urzędowych,
  • umiejętność selekcjonowania informacji i określania priorytetów,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • dobra organizacja pracy i inicjatywa w działaniu,
  • samodzielność, terminowość, dbanie o poufność informacji, umiejętność pracy pod presją czasu,
  • rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz organizacyjne, wysoka kultura osobista.

CV oraz list motywacyjny należy składać w biurze Spółdzielni Mieszkaniowej przy ulicy Kopernika 20A w terminie do 14 kwietnia  2023 roku.

W dokumentacji należy dołączyć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Spółdzielnię Mieszkaniową(zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

[ogłoszenie]

Spodobał Ci się artykuł? Daj lajka i udostępnij dalej. Dziękujemy :)

Chcesz dodać komentarz do artykułu? Zaloguj się lub zarejestruj swoje konto na portalu.