Nie od dziś wiadomo, że zasięg sieci komórkowej w wielu miejscach Słubic jest – mówiąc delikatnie – nie najlepszy. Operatorzy rozkładają ręce, ale jeden z naszych czytelników zachęca, aby problemy z zasięgiem masowo reklamować. Może wtedy uda się je rozwiązać.
Jedna kreska zasięgu, wolny internet, często zrywane połączenia? To niestety powszechny problem. Zmaga się z tym wielu mieszkańców, a dyskusje na ten temat wiele razy przewijały się na naszym forum (ZOBACZ) i na Facebooku (ZOBACZ).
Co zastanawiające, czasem wystarczy przełączyć się na niemiecką sieć, aby kłopoty z jakością usług telekomunikacyjnych zniknęły. Polscy operatorzy jak na razie nie mają na to rozwiązania, a niską jakość usług tłumaczą zwykle problemami z przekaźnikami. Spotkaliśmy się również z tłumaczeniami, że moc sygnału nadajników jest mniejsza ze względu na to, że to teren przygraniczny.
Jeden z naszych czytelników (imię i nazwisko do wiadomości redakcji), którzy korzysta akurat z usług Orange, po kilku miesiącach problemów postanowił złożyć reklamację. Została ona uwzględniona, a nasz czytelnik dostał upust. I zachęca do podobnego działania pozostałych użytkowników tej sieci mając nadzieję, że gdy podobnych zgłoszeń będzie więcej firma zainteresuje się problemem.
- Złóż pisemną reklamację w salonie przy al. Młodzieży Polskiej 12, a masz szansę na upust na fakturach za miesiące problemów z lokalnym przekaźnikiem. Kto się nie upomni, oczywiście nie dostanie żadnego upustu automatycznie – napisał w wiadomości do naszej redakcji.
Mieliście podobne doświadczenia? Dajcie znać, jak sprawuje się wasz operator i w jakich lokalizacjach na terenie Słubic i okolic są kłopoty z zasięgiem. Czekamy na wasze komentarze.
Komentarze
1. obszar kunowic ma już kilka zgłoszeń i orange ma ustalone iż zakłócenia w tym rejonie występują bo ktoś korzysta nielegalnie z częstotliwości zakłócających fale tel. komórkowych - przenośne stacje bts służące do podsłuchiwania lub coś podobnego.
2. na adresie - słubice, sportowa 1a nie ma żadnych reklamacji???
generalnie oczekują, że dzwoniąc w sprawie reklamacji poda się konkretny adres występowania usterki i maksymalnie do 24h są w stanie sprawdzić zasadność reklamacji.
ja mimo braku wadliwego działania w ostatnich 24h zażądałem przyjęcia reklamacji - wystawię mi decyzję odmowną ale przynajmniej będzie zgłoszenie zarejestrowane.
Potwierdzam, również mam orange i zasięgu prawie brak.Może ktoś napisze jaki operator ma dobry zasięg w Słubicach?
Kanał RSS z komentarzami do tego postu.