Kliknij przycisk i otwórz MENU >>
Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT:

Nasz niesamowity sklep RTV/AGD 2011/02/10 10:12 #8055

  • ming44
  • ming44 Avatar Autor
  • Gość
  • Gość
Witam,
co sądzicie o naszym sklepie "Media Expert"? Kupiliście tam coś? Jakie jest Wasze zdanie o cenach panujących w tym sklepie?

Według mnie ten sklepik jest trochę żałosny.
Po pierwsze - obsługa... Oprócz tego, że niezbyt miła, to jeszcze brakuje w niej jakiegokolwiek profesjonalizmu. Czasami żeby kupić płytę (oczywiście pustą) trzeba czekać nawet 5 min. gdy w kolejce jest oprócz mnie tylko jedna osoba i są dwie kasy...
Po drugie - dostępność towaru... Praktycznie nigdy nie mają tego, co chcę kupić. Zazwyczaj szukam czegoś w dziale z płytami. Interesuje mnie głównie polski hip-hop, a szukając płyt z tym gatunkiem muzyki można znaleźć głównie rap komercyjny, czyli "Firma", "Hemp Gru", "Peja" itp. Moim zdaniem dwie płyty Rahima nie wystarczą. Przedwczoraj poszedłem do tego sklepiku i chciałem kupić nową płytę Fokusa, której premiera odbyła się 5 lutego (w sklepie byłem 8 lutego). Sądziłem, że płyt już powinna być, ale trudno - nie ma. Postanowiłem poszukać nowej płyty Grubsona (premiera pod koniec stycznia), ale jej niestety również nie było. Oczywiście pracownicy sklepu nigdy nie wiedzą, czy coś będzie i kiedy będzie. Problem jest nie tylko z płytami; w tym sklepie nie da się kupić również aparatu - mają kilka prawdziwych aparatów, a reszta... zabawki (mam na myśli te śmieszne kompakty). Chciałem też kupić u nich kamerę, oczywiście nie było modelu, który szukałem. Więcej towaru z tego sklepu mnie raczej nie interesuje, ale i tak zazwyczaj szukając czegoś tego po prostu nie ma.
Po trzecie - ceny... ceny często są dużo wyższe, niż w innych sklepach tego typu, jednak mi to nie przeszkadza, bo u nas i tak nie kupuję.

Zachęcam do wyrażania swoich opinii o tym sklepie.
Pozdrawiam.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

O:Nasz niesamowity sklep RTV/AGD 2011/02/10 10:23 #8057

  • Faber
  • Faber Avatar
  • Wylogowany
  • New Member
  • New Member
  • Posty: 15
  • Otrzymane podziękowania: 0
Dobrze, ze poruszyles ten watek. Podpisuje sie dwoma rekami i nogami pod wszystkim co napisales!
A wiec zadufana i jakby obrazona na caly swiat obsluga.Zastanawiajaca jest rowniez liczba tych osob.Moim staniem stanowczo za duza i nieuzyteczna!
Obsluga nie posiada podstawowej wiedzy na temat obslugi klienta oraz jak wspomniales co wazne slabe zaopatrzenie.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

O:Nasz niesamowity sklep RTV/AGD 2011/02/10 11:40 #8063

  • ona
  • ona Avatar
  • Wylogowany
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Posty: 32
  • Otrzymane podziękowania: 1
Zgadzam sie z Wami. Obsługa jest tragiczna, nie potrafią doradzić profesjonalnie przy wyborze jakiegokolwiek towaru.mam wrażenie, że dzieli się tam klientów na lepszych i gorszych.i jeszcze jedno:czas oczekiwania na obsługę-istna masakra!zdecydowałam, że wolę jechać do Rzepina lub Gorzowa, gdzie zostanę profesjonalnie obsłużona a oprócz tego zawsze można ponegocjować tam cenę,co jest raczej niemożliwe w słubickim sklepie

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

O:Nasz niesamowity sklep RTV/AGD 2011/02/10 12:08 #8066

  • Faber
  • Faber Avatar
  • Wylogowany
  • New Member
  • New Member
  • Posty: 15
  • Otrzymane podziękowania: 0
@ona
Pracownicy tego sklepu wszystkich traktuja z gory.
Moja wiedza jest poparta dlugotrwala obserwacja :)
Poczatkowo tez myslalem, ze dziela klientow na lepszych i gorszych.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

O:Nasz niesamowity sklep RTV/AGD 2011/02/11 10:11 #8085

  • Lea
  • Lea Avatar
  • Wylogowany
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Posty: 41
  • Otrzymane podziękowania: 3
Odnośnie płyt z hip-hopem, to skoro się słucha niszowych wykonawców, który nie pisują się w mainstream, zawsze można sobie zamówić płytę w internecie, choćby na merlinie. W sieciowych sklpeach nigdy pracownicy nie decydują o tym jaki towar będzie dostarczony i kiedy, więc ich o to nie obwiniajcie. Mnie akurat udało się ponegocjować przy zakupie kina domowego, sprzedawca wykonał być może niewielki gest, bo dał mi grę komputerową gratis, ale przecież nie będzie też w stanie dać komukolwiek jakiegoś wielkiego rabatu. Co do uprzejmości i fachowości obsługi - zgodzę się, że mogło by być czasem lepiej...

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

O:Nasz niesamowity sklep RTV/AGD 2011/02/11 10:35 #8088

  • kacper
  • kacper Avatar
  • Wylogowany
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Posty: 47
  • Otrzymane podziękowania: 2
ming44 napisał:

co sądzicie o naszym sklepie "Media Expert"? Kupiliście tam coś? Jakie jest Wasze zdanie o cenach panujących w tym sklepie?

telewizor, odtwarzacz blu-ray i pare innych drobiazgów. Co do cen - zależy co, najlepiej wcześniej sprawdzić w internecie, ja przy zakupach zawsze tak robię i jeśli różnica jest niewielka, kupuje u nich.

Po drugie - dostępność towaru... Praktycznie nigdy nie mają tego, co chcę kupić. Zazwyczaj szukam czegoś w dziale z płytami. [...]

Jak to kolega wyżej napisał - nie pracownicy decydują jak jest sklep zaopatrywany. Zresztą, płyty w internecie są tańsze niż w sklepie.

Problem jest nie tylko z płytami; w tym sklepie nie da się kupić również aparatu - mają kilka prawdziwych aparatów, a reszta... zabawki (mam na myśli te śmieszne kompakty). Chciałem też kupić u nich kamerę, oczywiście nie było modelu, który szukałem.

j/w, poczytaj trochę o wyłączność na dane modele, na dane marki itd, dlaczego swojego czasu Avatara można było kupić tylko w Saturnie (jak dobrze pamiętam), bo miał wyłączność na to, tak jest z każdym sprzętem. Jeśli upatrzyłeś sobie jakiś model kamery, a jej u nich nie było to nie dlatego, że robią ci na złość, tylko 'góra' zadecydowała, że akurat tego/tych modeli nie będzie u nich w sprzedaży.

Po trzecie - ceny... ceny często są dużo wyższe, niż w innych sklepach tego typu, jednak mi to nie przeszkadza, bo u nas i tak nie kupuję.

No to po co te żale? Mamy kapitalizm, zawsze możesz iść do innego sklepu.


Co do obsługi to się nie wypowiadam, bo ja nigdy nie miałem z nimi problemu, może dlatego, że zazwyczaj wiem co chce kupić i nie potrzebuję prezentacji :)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

O:Nasz niesamowity sklep RTV/AGD 2011/02/12 15:16 #8111

  • ming44
  • ming44 Avatar Autor
  • Gość
  • Gość
Kacper,
pewno po prostu w tym sklepie pracujesz, nie?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

O:Nasz niesamowity sklep RTV/AGD 2011/02/13 15:14 #8132

  • Piterson
  • Piterson Avatar
  • Gość
  • Gość
Ja tam nie narzekam na ten sklep, zawsze miła i uśmiechnięta załoga.
Niejednokrotnie tam byłem, za każdym razem gdy wejdę, to bardzo kompetentna załoga sklepu chowa się po kątach, tak by tylko nie podejść do klienta, panie przy kasie zawsze uśmiechnięte, tylko nie wiem czy się akurat śmieją z klienta, czy sobie kawały opowiadają.
Towar mają markowy, i co z tego że najniższe modele w cenie najwyższych, prosty klient nie patrzy na symbole, tylko na firmę, nie ważne że model który kupuje jest z najtańszej serii, ważne że dużymi literami widać firmę.
Sklep też jest bardzo ciekawie zaadaptowany, przejścia między regałami są tak wąskie, że tylko wystarczy poczekać na jakąś seksowną panienkę, by szybko wyjść jej naprzeciw, i "niechcąco" można za darmo pomacać.

LUBIĘ TEN SKLEP !!!!

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

O:Nasz niesamowity sklep RTV/AGD 2011/02/14 10:48 #8151

  • kacper
  • kacper Avatar
  • Wylogowany
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Posty: 47
  • Otrzymane podziękowania: 2
ming44 napisał:

Kacper,
pewno po prostu w tym sklepie pracujesz, nie?

Jeśli ktoś ma odmienne zdanie to już musi tam pracować? Nie, nie pracuje w Media-Expert.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

O:Nasz niesamowity sklep RTV/AGD 2011/02/14 11:32 #8154

  • kaczka
  • kaczka Avatar
  • Wylogowany
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Posty: 292
  • Otrzymane podziękowania: 8
Po cholerę tam łazicie !
Jak już, to idźcie oglądnąć, pomacajcie ( nie panienki w przejsciach ) sprzęt, zapiszcze symbol tego co Wam sie podoba.
Idźcie do domu, poszukajcie opinii o tym sprzęcie i kupcie w internecie.
Uszczędności 20-30 %
Kto tam kupuje, babcie ?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

O:Nasz niesamowity sklep RTV/AGD 2011/02/14 11:49 #8155

  • Julitaa
  • Julitaa Avatar
  • Wylogowany
  • New Member
  • New Member
  • Posty: 18
  • Otrzymane podziękowania: 0
NIestety ja juz tam więcej nie kupię po tym jak w "promocji bez vatu" kupilam aparat fotograficzny za 100 złotych... WIĘCEJ niż w normalnej cenie wszędzie indziej np. w komputroniku, który i tak przeciez ma trochę drożej niż w internecie :( Tylko głupia byłam, że się dałam nabrać zamiast wcześniej sprawdzić ceny. Uważajcie na te ich promocje, ja swój produkt nabyłam w Media Expert w Pyrzycach, ale cała ich sieć ma te same promocje wszędzie :angry:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Julitaa.

O:Nasz niesamowity sklep RTV/AGD 2011/02/14 15:11 #8160

  • drago
  • drago Avatar
  • Wylogowany
  • New Member
  • New Member
  • Posty: 12
  • Otrzymane podziękowania: 0
Drodzy forumowicze, klienci MediaExpert
wiadomo, że zawsze znajdą się osoby zadowolone z zakupu jak i te, którym zakup się nie udał :unsure:

Jeśli chodzi o opinie to wiadomo, że częściej wypowiadają się ludzie, którzy nie są zadowoleni z zakupu, bo ci którzy zakupili i są zadowoleni to raczej rzadko się tym chwalą.

Jeśli chodzi o kwestię obsługi to zdarza nam (jak i wszystkim innym) mieć gorszy dzień, wydaje mi się, że to ludzkie mieć gorszy dzień.

Wiadomości na temat sprzętu: staramy się wiedzieć jak najwięcej o sprzętach, które sprzedajemy ale nigdy nie jesteśmy w stanie znać pełnych specyfikacji każdego produktu (samych telewizorów jest ponad 50 modeli i kilka razy w tygodniu część z nich się wymienia).

Jeśli chodzi o całokształt obsługi to proponuje pojechać do MediaMarktu w Gorzowie lub Vobisu - osobiście jestem ~2 razy w miesiącu w Gorzowie i odwiedzam w/w sklepy i uwierzcie mi, że obsługa jest tam fatalna! I tak jak wy mogę przytoczyć sytuację, która wpłynęła by niekorzystnie na ich opinię ale zachowuje to dla siebie.

Zawsze staramy się wyjść na przeciw oczekiwaniom klienta ale niestety nie zawsze się to uda za co bardzo przepraszamy.

Natomiast jeśli chodzi o asortyment, promocje, regulaminy to niestety ale pracownicy sklepu nie mają na nie wpływu - są za to odpowiedzialne działy marketingowe, handlowe, zakupowe....
Niestety jest to nasza odwieczna bolączka ponieważ my jako osoby w bezpośrednim kontakcie z klientem jesteśmy obwiniani za całość jej działania.

Z poważaniem
Maciej K.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez drago.

O:Nasz niesamowity sklep RTV/AGD 2011/02/14 17:06 #8163

  • Julitaa
  • Julitaa Avatar
  • Wylogowany
  • New Member
  • New Member
  • Posty: 18
  • Otrzymane podziękowania: 0
Panie Macieju, broni Pan Waszej ekipy, a sam źle się wyraża o pracownikach innych marketów - nieładnie. Wiadomo, że w takich sieciach nie będzie nigdy tak tanio jak w internecie ale proszę powiedzieć jedno: Dlaczego jak robicie promocje, to dajecie starą cenę jak z kosmosu, mega wysoką, i niby dajecie o VAT mniej co i tak wychodzi dużo więcej niż wszędzie indziej. To nie do końca uczciwe, a ja nadal nie mogę przEboleć tego aparatu... Przepłaciłam jak cholera :unsure: i to w promocji

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

O:Nasz niesamowity sklep RTV/AGD 2011/02/14 19:14 #8167

  • Chrząstka
  • Chrząstka Avatar
  • Wylogowany
  • New Member
  • New Member
  • Posty: 13
  • Otrzymane podziękowania: 0
Wasza dyskusja to istny bełkot nietrzeźwego pana spod budki z piwem. Generalizujecie negatywnie na podstawie jednego przykrego doświadczenia, co jest oczywiście błędem. Do tych którzy żalą się że w internecie jest taniej, proszę kupić sprzęt w internecie to prawda że jest taniej, tylko pamiętajcie za przesyłkę trzeba płacić, a w razie uszkodzenia aby oddać na gwarancję produkt także trzeba zapłacić za przesyłkę, nie wierzycie przeczytajcie dokładnie większość regulaminów reklamowania produktów. Do Pani julity to kolejny dowód że na zakupach liczy się zimna kalkulacja a nie ułańska fantazja.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

O:Nasz niesamowity sklep RTV/AGD 2011/02/14 22:35 #8173

  • dingdong
  • dingdong Avatar
  • Gość
  • Gość
tak

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez dingdong.
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3