Kliknij przycisk i otwórz MENU >>


Następnego dnia, 13 lutego, tym razem o godzinie 17.00 odbędzie się uroczysta akademia z okazji Dnia Seniora.
Spodobał Ci się artykuł? Daj lajka i udostępnij dalej. Dziękujemy :)

Komentarze   

#31 Michel 2009-02-14 13:25
Przecież instytucja publiczna jak sama nazwa wskazuje powinna służyć wszystkim i być otwartą na wszyskie propozycje Oczywiście, które promują dobro i bezpieczeństwo A tym bardziej szkoła
Z historii przypominam, że już kiedyś to robiono a efekty są widoczne do dzisiaj
#32 Michel 2009-02-14 13:25
Przecież instytucja publiczna jak sama nazwa wskazuje powinna służyć wszystkim i być otwartą na wszyskie propozycje Oczywiście, które promują dobro i bezpieczeństwo A tym bardziej szkoła
Z historii przypominam, że już kiedyś to robiono a efekty są widoczne do dzisiaj
#33 @@ 2009-02-14 13:26
Polityka ma do tego duzo bass, przeciez Twoje teksty nawet o tym swiadcza. A dla Twojej wiadomosci jestem ateista, ale ten festiwal w zaden sposob nie lamie moich praw, wiec daj spokoj z ta antyklerykalna retoryka, bo az sie niedobrze robi. \"Katolicki taliban\" - nie osmieszaj sie.
#34 @@ 2009-02-14 13:26
Polityka ma do tego duzo bass, przeciez Twoje teksty nawet o tym swiadcza. A dla Twojej wiadomosci jestem ateista, ale ten festiwal w zaden sposob nie lamie moich praw, wiec daj spokoj z ta antyklerykalna retoryka, bo az sie niedobrze robi. "Katolicki taliban" - nie osmieszaj sie.
#35 Michel 2009-02-14 13:30
Skończmy z łamaniem kopii najważniejsze, że dzieciaki i emeryci mają frajdę im też się coś z tego życia należy dajmy im spokojnie śpiewać i słuchać:-)
#36 Michel 2009-02-14 13:30
Skończmy z łamaniem kopii najważniejsze, że dzieciaki i emeryci mają frajdę im też się coś z tego życia należy dajmy im spokojnie śpiewać i słuchać:-)
#37 bass 2009-02-14 14:11
Przecież ja im nie bronię !! Ja tylko bronię swoich praw jako obywatel ŚWIECKIEGO państwa . I to tyle w tym temacie . Włażenie religii w jakiejkolwiek postaci do szkół uważam za łamanie podstawowego zapisu w Konstytucji - świeckości państwa i jego intytucji !! I nie ma tu zanczenia jaka to jest religia .Od kultów są KOŚCIOŁY , MECZETY , CERKWIE !!!!
@@ - Twoich praw nie łamie ale łamie moje , więc lepiej gdyby takich \"cyrków \"nie było bo wzbudzaja tylko zamieszanie . I jeszcze raz powtarzam tym którzy są nieomylni w wierze . jest mi obojętna każda religia dopóki nie włazi w moje życie jako obywatela tego kraju !! Michel - myslisz w tym towarzystwie rozsądnie - nie żałuję nikomu zabawy ale to sam kościół jest sobie winien że jest dziś tak postzegany i jesteś zapewne tego świadom że to nie jest tylko moje zdanie . Nie było by zapewne tematu gdyby to był np Festiwal piosenki np Strażackiej czy Administacyjnej ;-))))) One też do złego nie nawołują a są zupełnie obojętne ideologicznie :-)))
#38 bass 2009-02-14 14:11
Przecież ja im nie bronię !! Ja tylko bronię swoich praw jako obywatel ŚWIECKIEGO państwa . I to tyle w tym temacie . Włażenie religii w jakiejkolwiek postaci do szkół uważam za łamanie podstawowego zapisu w Konstytucji - świeckości państwa i jego intytucji !! I nie ma tu zanczenia jaka to jest religia .Od kultów są KOŚCIOŁY , MECZETY , CERKWIE !!!!
@@ - Twoich praw nie łamie ale łamie moje , więc lepiej gdyby takich "cyrków "nie było bo wzbudzaja tylko zamieszanie . I jeszcze raz powtarzam tym którzy są nieomylni w wierze . jest mi obojętna każda religia dopóki nie włazi w moje życie jako obywatela tego kraju !! Michel - myslisz w tym towarzystwie rozsądnie - nie żałuję nikomu zabawy ale to sam kościół jest sobie winien że jest dziś tak postzegany i jesteś zapewne tego świadom że to nie jest tylko moje zdanie . Nie było by zapewne tematu gdyby to był np Festiwal piosenki np Strażackiej czy Administacyjnej ;-))))) One też do złego nie nawołują a są zupełnie obojętne ideologicznie :-)))
#39 Michel 2009-02-14 14:39
Właśnie Twoim prawem jest możliwoliwość wyboru nikt Ciebie nie zmusza do uczestniczenia w tego typu imprezach.
Każdy wierzący ma prawo uprawiania kultu religijnego niwe tylko w kościołach (podobno powołujesz się na konstytucje, jeżeli na polską to radzę przeczytać ją w całości ).
I jesze raz piszę że nikt Bassowi nie zabrania zorganizować np Festiwalu piosenki np Strażackiej czy Administacyjnej. Wtedy przy pełnej rozpiętości przeglądów każdy by mógł sobie wybrać -i ja nie mam nic przeciwko temu.
Jedną z misji kościoła jest misja i bardzo dobrze, że wychodzi na zewnątrz murów kościelnych. Niektórym pasowało by zamknąć wiernych w kościołachi zakazać im wszystkiego co z wiarą zwiazane(patrz Francja). A kończąc nie widziałem , że głównym organizatorem koncertu jest kościół.
Popieram całkowicie @@. Każdy ma prawo wyboru i co wybierze jest jego sprawą czasy obowiązkowego udziału w przegądach już mineły(mam nadzieję, że nie wrócą) jeżeli tym emerytą i pozostałym widzą nie będzie forma festiwalu pasować na pewno nie przyjdą na drugi.
Dajmy się więc wykazać tym bardziej, że coraz mniej lokalnych inicjatyw.
#40 Michel 2009-02-14 14:39
Właśnie Twoim prawem jest możliwoliwość wyboru nikt Ciebie nie zmusza do uczestniczenia w tego typu imprezach.
Każdy wierzący ma prawo uprawiania kultu religijnego niwe tylko w kościołach (podobno powołujesz się na konstytucje, jeżeli na polską to radzę przeczytać ją w całości ).
I jesze raz piszę że nikt Bassowi nie zabrania zorganizować np Festiwalu piosenki np Strażackiej czy Administacyjnej. Wtedy przy pełnej rozpiętości przeglądów każdy by mógł sobie wybrać -i ja nie mam nic przeciwko temu.
Jedną z misji kościoła jest misja i bardzo dobrze, że wychodzi na zewnątrz murów kościelnych. Niektórym pasowało by zamknąć wiernych w kościołachi zakazać im wszystkiego co z wiarą zwiazane(patrz Francja). A kończąc nie widziałem , że głównym organizatorem koncertu jest kościół.
Popieram całkowicie @@. Każdy ma prawo wyboru i co wybierze jest jego sprawą czasy obowiązkowego udziału w przegądach już mineły(mam nadzieję, że nie wrócą) jeżeli tym emerytą i pozostałym widzą nie będzie forma festiwalu pasować na pewno nie przyjdą na drugi.
Dajmy się więc wykazać tym bardziej, że coraz mniej lokalnych inicjatyw.
#41 @@ 2009-02-14 14:49
bass a czym sie rozni festiwal piosenki administracyjnej od religijnej? Oba festiwale sa dowolne, wiec w jaki sposob taki festiwal lamie Twoje prawa, skoro na nim nie jestes? Skoncz z tym jezykiem wprost z czasow rewolucji francuskiej. Chcesz takie same prawa jak we Francji wprowadzac, gdzie nie mozna krzyzyka zalozyc, zeby przypadkiem czyjegos uczucia nie zranic ? Nie doprowadzajmy do absurdow.
#42 @@ 2009-02-14 14:49
bass a czym sie rozni festiwal piosenki administracyjnej od religijnej? Oba festiwale sa dowolne, wiec w jaki sposob taki festiwal lamie Twoje prawa, skoro na nim nie jestes? Skoncz z tym jezykiem wprost z czasow rewolucji francuskiej. Chcesz takie same prawa jak we Francji wprowadzac, gdzie nie mozna krzyzyka zalozyc, zeby przypadkiem czyjegos uczucia nie zranic ? Nie doprowadzajmy do absurdow.
#43 bass 2009-02-14 15:29
Wystarczy mi żebym przechodząc przez SKRZYŻOWANIE nie był posądzoany o obrazę uczuć religijnych :-)))) Bo jesteśmy coraz bliżej tego , niestety że każde inne zdanie niz katolickie jest od razu traktowane jak atak na \\\"uciemiężony \\\" w Polsce kościół katolicki !! Przesyłając znak pokoju ( ;-) ) kończę temat :-)))
#44 bass 2009-02-14 15:29
Wystarczy mi żebym przechodząc przez SKRZYŻOWANIE nie był posądzoany o obrazę uczuć religijnych :-)))) Bo jesteśmy coraz bliżej tego , niestety że każde inne zdanie niz katolickie jest od razu traktowane jak atak na \"uciemiężony \" w Polsce kościół katolicki !! Przesyłając znak pokoju ( ;-) ) kończę temat :-)))
#45 gosc 2009-02-14 16:43
Tys sie z chionki urwal, posrednio lub bezposrednio zawsze za festiwalami piosenek typu - \"Chwalmy Pana\" stoi KK. I OK, niech sobie organizuja takie festiwale, ale za swoje pieniadze, a jak narazie to KK na utrzymanie i funkcjonowanie szkol nie dane ani grosza
Szkoly poki co maja uczyc RELIGII WSZELAKIEJ, a nie jedynie slusznej nauki KK, jak to jest w naszym Katolandzie.
I czy to sie komus podoba czy nie, nie ma w szkolach, a nawet zlobkach nic innego poza nauka religii katolickiej.
Link, ktory podalem wyzej pokazuje, ze sprawy ida jeszcze dalej w tym kierunku.
A teraz co do Twojego pogladu, ze obowiazku uczestniczenia w tego typu imprezach nie ma, otoz jest. W tak malej wsi jak Golice, czy jakiejkolwiek innej, jezeli ktoras rodzina nie przyjmie ksiedza na koledzie, nie posle dziecka na religie lub na uczestnictwo w imprezach jak tutaj opisywana, jest z automatu napietnowana.
Jeszcze rodzicom to czasami zwisa, ale dzieci, ktore nie chodza na religie, potem do komunii, idt., itp. sa wyszydzane przez rowiesnikow, za aprobata tych katolickich i milujacych wszystkich \"wierzacych\".
Mnie samego spotkala ciekawa sytuacja w przedszkolu, gdy probowano wymoc na mnie oswiadczenia, ze dziecko nie bedzie uczeszczac na religie. Na pytanie dlaczego tak, a nie odwrotnie i dlaczego to ja mam skladac jakies oswiadczenia, uslyszalem, ze moje dziecko bedzie jede, ktore nie bedzie na religie uczeszczac i przez ta godzine nie wiadomo co z nim poczac. Przychodzi do przedszkola katecheta, zbiera dzieciaki w kupie, a panie maja wtedy godzine wolnego dla siebie, no i jest problem trzeba sie zajac \"niepokornymi\".
#46 gosc 2009-02-14 16:43
Tys sie z chionki urwal, posrednio lub bezposrednio zawsze za festiwalami piosenek typu - "Chwalmy Pana" stoi KK. I OK, niech sobie organizuja takie festiwale, ale za swoje pieniadze, a jak narazie to KK na utrzymanie i funkcjonowanie szkol nie dane ani grosza
Szkoly poki co maja uczyc RELIGII WSZELAKIEJ, a nie jedynie slusznej nauki KK, jak to jest w naszym Katolandzie.
I czy to sie komus podoba czy nie, nie ma w szkolach, a nawet zlobkach nic innego poza nauka religii katolickiej.
Link, ktory podalem wyzej pokazuje, ze sprawy ida jeszcze dalej w tym kierunku.
A teraz co do Twojego pogladu, ze obowiazku uczestniczenia w tego typu imprezach nie ma, otoz jest. W tak malej wsi jak Golice, czy jakiejkolwiek innej, jezeli ktoras rodzina nie przyjmie ksiedza na koledzie, nie posle dziecka na religie lub na uczestnictwo w imprezach jak tutaj opisywana, jest z automatu napietnowana.
Jeszcze rodzicom to czasami zwisa, ale dzieci, ktore nie chodza na religie, potem do komunii, idt., itp. sa wyszydzane przez rowiesnikow, za aprobata tych katolickich i milujacych wszystkich "wierzacych".
Mnie samego spotkala ciekawa sytuacja w przedszkolu, gdy probowano wymoc na mnie oswiadczenia, ze dziecko nie bedzie uczeszczac na religie. Na pytanie dlaczego tak, a nie odwrotnie i dlaczego to ja mam skladac jakies oswiadczenia, uslyszalem, ze moje dziecko bedzie jede, ktore nie bedzie na religie uczeszczac i przez ta godzine nie wiadomo co z nim poczac. Przychodzi do przedszkola katecheta, zbiera dzieciaki w kupie, a panie maja wtedy godzine wolnego dla siebie, no i jest problem trzeba sie zajac "niepokornymi".
#47 Michel 2009-02-14 18:42
Jeżeli Ciebie to zadowoli to rzeczywiście urwałem się z choinki ale cóż takie czasy, że wszystko staje do góry nogami a to wszystko takie proste tylko my sobie sami robimy problemy. Każdy z nas ma wolną wolę i jeżeli nie krzywdzi drugiej osoby nie powinno mu się przeszkadzać a te dzieciaki chcą tylko pośpiewać a emeryci tego wszystkiego posłuchać z tak prostej sprawy my potrafimy wszystko zzamieszać to się staje już powoli zaraźliwe dajmy szansę tym ludziom do spokojnego spędzenia czasu przy muzyce jaką sobie sami wybrali
#48 Michel 2009-02-14 18:42
Jeżeli Ciebie to zadowoli to rzeczywiście urwałem się z choinki ale cóż takie czasy, że wszystko staje do góry nogami a to wszystko takie proste tylko my sobie sami robimy problemy. Każdy z nas ma wolną wolę i jeżeli nie krzywdzi drugiej osoby nie powinno mu się przeszkadzać a te dzieciaki chcą tylko pośpiewać a emeryci tego wszystkiego posłuchać z tak prostej sprawy my potrafimy wszystko zzamieszać to się staje już powoli zaraźliwe dajmy szansę tym ludziom do spokojnego spędzenia czasu przy muzyce jaką sobie sami wybrali

Chcesz dodać komentarz do artykułu? Zaloguj się lub zarejestruj swoje konto na portalu.