Do 26 listopada 2014 r. trwają konsultacje trzech ważnych dla organizacji dokumentów: 1) zasad przyznawania i rozliczania dotacji, 2) trybu realizacji inicjatywy lokalnej oraz 3) Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2015 rok.
Pierwszy dokument dotyczy zasady przyznawania i rozliczania dotacji udzielanych z budżetu Gminy Słubice organizacjom pozarządowym oraz innym podmiotom prowadzącym działalność pożytku publicznego określonego zarządzeniem Nr 2/2014 Kierownika Urzędu Miejskiego w Słubicach.
Dlaczego ten dokument jest ważny?
- określa m.in. wysokość wkładu własnego finansowego wnoszonego przez organizacje
- określa wysokość kosztów obsługi zadania i jego promocji
- określa sposób dokumentowania wydatków
- określa zasady rozliczania dotacji
- określa ramowy wzór ogłoszenia otwartych konkursów ofert
- określa karty oceny ofert pod względem formalnym i merytorycznym
Dlaczego ten dokument jest ważny?
- określa wzór formularza wniosku ubiegania się o inicjatywę lokalną
- określa wzór umowy zawieranej na realizację zadania w ramach inicjatywy lokalnej
- określa załączniki, które należy dostarczyć wraz ze składanym wnioskiem
Dlaczego ten dokument jest ważny?
- dotyczy ważnych tematów społecznych, profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii
- określa w jaki sposób prowadzona będzie profilaktyka alkoholowa
- określa formy wsparcia dot. rozwiązywania problemów alkoholowych
- określa formy współpracy z organizacjami pozarządowymi w ramach realizacji zadań programu
Jak wziąć udział w konsultacjach?
- przyjdź na spotkanie z przedstawicielami organizacji pozarządowych 24 listopada 2014 o godz. 15.00 w Słubickim Centrum Organizacji Pozarządowych, ul. Piłsudskiego 3, parter Sektor 3 Słubice.
- wypełnij formularz konsultacji i prześlij mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- formularz konsultacji można przesłać pocztą tradycyjną na adres: Urząd Miejski w Słubicach ul. Akademicka 1, 69-100 Słubice, Wydział Społeczno-Administracyjny, można też przynieść go do Urzędu Miejskiego w Słubicach i oddać w Biurze Obsługi Interesanta (parter) lub w Wydziale Społeczno-Administracyjnym (pok. 217)
- wypełnij formularz w formie online