Startuje urodzinowa promocja OKNOPLAST. Jubileuszowa promocja OKNOPLAST to szansa na zakup okien na wyjątkowo atrakcyjnych warunkach. Promocja będzie trwać przez 3 miesiące, w trakcie których firma co tydzień rozdawać będzie vouchery na wczasy w dowolnie wybranym miejscu wraz z kieszonkowym.
W tym roku OKNOPLAST obchodzi jubileusz 20‑lecia działalności. Firma postanowiła wykorzystać tę okazję do przygotowania niecodziennej promocji, opartej o pakiety flagowych modeli okien wraz z ich dodatkowym wyposażeniem, które w pełni dopasowano do potrzeb kupujących. Klienci mogą wybrać spośród następujących pakietów: Ciepły dom, Bezpieczny dom oraz Piękny dom.
Ciepły dom
W ramach pierwszego z pakietów promocyjnych – Ciepły dom – firma oferuje m.in. okno Winergetic Premium Passive, spełniające rygorystyczne wymagania dla okien przeznaczonych do budynków pasywnych. Jest to także pierwsze okno z PVC, w którym zastosowano innowacyjną barierę termiczną Space‑Block. Model Winergetic Premium Passive może być wyposażony w nowoczesne pakiety szybowe, odgrywające niebagatelną rolę w pozyskiwaniu ciepła i minimalizacji start energii. Teraz kupując energooszczędne okna w pakiecie Ciepły dom, otrzymamy rabat także na wspomniane pakiety szybowe z powłokami niskoemisyjnymi – Energy, Warm i Comfort. Pakiety te, dzięki specjalnym powłokom napylanym na powierzchnię szkła, charakteryzują się wyższą niż standardowe szyby zdolnością pozyskiwania energii z promieniowania słonecznego przy jednoczesnym zachowaniu wysokiego poziomu termoizolacyjności.
Bezpieczny dom
Kolejny z pakietów dostępnych w ramach urodzinowej promocji firmy przygotowany został właśnie z myślą o osobach, które chcą spać spokojnie, zwłaszcza gdy dom jest szczególnie narażony na włamanie. W ramach pakietu Bezpieczny dom klienci mają do dyspozycji okna wraz z dodatkowymi elementami antywłamaniowymi, zgodnymi z europejską normą „RC”. Promocją objęta jest m.in. klamka Secustic, która uniemożliwia otwarcie okna poprzez jej przekręcenie czy też rozwiercenie trzpienia. Okna z pakietu Bezpieczny dom wyposażone zostały w okucia w klasie antywłamaniowej RC1, dostępne teraz na wyjątkowo atrakcyjnych warunkach.
Piękny dom
Odpowiednio dobrana stolarka okienna jest kluczowa dla estetyki domu. Bogata oferta produktowa, szeroka gama kolorów i dodatków, a przede wszystkim precyzja wykonania – to elementy, które sprawiają, że produkty OKNOPLAST wyróżniają się na tle innych producentów wyglądem i najwyższym stopniem estetyki, stając się prawdziwą wizytówką budynku. Jako jeden z nielicznych producentów firma może pochwalić się autorskimi projektami dostępnymi wyłącznie pod marką OKNOPLAST, m.in. linie okien Platinium i Winergetic Premium, dostępne teraz w specjalnych cenach w ramach urodzinowej promocji. Okna te dopełniają designerskie elementy w postaci nowoczesnych klamek i okuć z linii dESIGN+, zaprojektowane ze studiem projektowym, które projektuje m.in. dla Audi, KTM czy Hondy. Takie szczegóły – czyli zawiasy i inne dodatki okienne nabierają na znaczeniu, gdyż zgodnie z aktualnymi trendami, coraz częściej z domu pozbywamy się ciężkich zasłon, czy firan, które zabierają światło i zasłaniają ramę okienną. Teraz w ramach pakietu Piękny dom do designerskich profili okiennych Platinum Evolution czy Winergetic Premium można dobrać niewidoczne okucia okienne Invisso – ukryte pomiędzy ramą a skrzydłem, znacznie poprawiające estetykę całego okna. Dzięki takim dodatkom widzimy tylko ramę okienną, a okno wygląda pięknie i lekko. Pakiety objęte promocją będzie można nabyć w salonach OKNOPLAST na terenie całej Polski.
Okna z widokiem na wymarzone wakacje
Wszyscy, którzy wybiorą okna OKNOPLAST w jednym z pakietów promocyjnych mogą wziąć udział jubileuszowym konkursie, odpowiadając na jedno, proste pytanie: „Dlaczego warto wybrać Oknoplast?” Na klientów będzie czekać mnóstwo nagród: co tydzień przez cały długi okres 3 miesięcy trwania promocji do wygrania będą wakacje w dowolnie wybrane miejsce.
Na zwycięzców czeka w sumie 48 voucherów na wczasy w dowolnie wybranym miejscu wraz z kieszonkowym!
Niedościgniony lider
Po dwóch dekadach działalności na polskim rynku OKNOPLAST pozostaje liderem kategorii pod względem preferencji zakupu – wynika z badań firmy Nielsen. Firma z wynikiem 24% deklarujących wybór marki w ciągu ostatniego roku mocno zdystansowała na tym polu konkurencję. Marka jest obecna na 10 rynkach, a z jej produktów korzysta ponad milion zadowolonych klientów. OKNOPLAST jako jedna z nielicznych polskich firm buduje markę za granicą, występując w roli ambasadora swojego kraju.
- Wypracowaliśmy sobie wizerunek mocnej marki okiennej z segmentu Top Premium, czego nie udało się osiągnąć żadnej innej polskiej firmie z branży okien PVC. To, co napawa mnie największą dumą to fakt, że zmieniliśmy wizerunek polskich firm na zachodzie. Dzięki takiemu podejściu zbudowaliśmy także zaufanie klientów – aż 70% z nich pochodzi z polecenia. To dla mnie wielka wartość – mówi Mikołaj Placek, Prezes OKNOPLAST. - Okrągły jubileusz to doskonała okazja do przedstawienia za pomocą promocji trendów w stolarce okiennej oraz podziękowania za zaufanie i spełnienie marzeń zabieganych inwestorów o wymarzonych wakacjach, na które często po prostu brakuje środków, bo budowa czy remont domu pochłania spore koszty – dodaje Mikołaj Placek.
[reklama]