Pisemne oświadczenie o wartości sprzedaży napojów alkoholowych w 2023 r. należy złożyć do końca stycznia. W tym terminie przedsiębiorcy powinni także zapłacić za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż alkoholu. Gdzie należy dostarczyć wymagane dokumenty?
Oświadczenie pisemne o wartości sprzedaży napojów alkoholowych w 2023 r. na terenie gminy Słubice należy przynieść do Urzędu Miejskiego w Słubicach, do pok. 223 (II piętro) lub wysłać je pocztą.
Opłaty w trzech ratach za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych należy dokonywać do 31 stycznia, 31 maja i 30 września na konto bankowe gminy o numerze: 90 8371 0009 0009 5514 2000 0270.
Jak tłumaczą pracownicy Urzędu Miejskiego w Słubicach, ci, którzy się spóźnią, poniosą dodatkowe koszty:
- Przedsiębiorcy, którzy nie przedstawią oświadczenia w wymaganym terminie, będą mogli złożyć je przez kolejne 30 dni, ale poniosą dodatkowe koszty w wysokości 30% kwoty opłaty alkoholowej (mówi o tym Ustawa o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi) – podają urzędnicy.
Brak złożonego oświadczenia przez przedsiębiorcę po tym terminie będzie dla niego skutkował wygaśnięciem zezwolenia sprzedaży.
Potrzebne wzory oświadczeń są dostępne na stronie Urzędu Miejskiego w Słubicach – KLIKNIJ.