Kliknij przycisk i otwórz MENU >>
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Słubicach

W Spółdzielni Mieszkaniowej w Słubicach czeka kolejna oferta pracy. Spółdzielnia poszukuje pracownika na wolne stanowisko administracyjne. Chętni mogą składać swoje oferty. 

Wymagania rekrutacyjne:

  • minimum wykształcenie średnie,

  • doświadczenie zawodowe mile widziane,

  • dobra znajomość pakietu MS Office, OpenOffice - Word, Excel,

  • umiejętność redagowania pism urzędowych,

  • umiejętność selekcjonowania informacji i określania priorytetów,

  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,

  • sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań,

  • dobra organizacja pracy i inicjatywa w działaniu,

  • samodzielność, terminowość, dbanie o poufność informacji,

  • rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz organizacyjne, wysoka kultura osobista.

CV oraz list motywacyjny należy składać w biurze Spółdzielni Mieszkaniowej przy ulicy Kopernika 20A.

W dokumentacji należy dołączyć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Spółdzielnię Mieszkaniową(zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

[ogłoszenie]

Spodobał Ci się artykuł? Daj lajka i udostępnij dalej. Dziękujemy :)

Chcesz dodać komentarz do artykułu? Zaloguj się lub zarejestruj swoje konto na portalu.