Kliknij przycisk i otwórz MENU >>
Urząd Miejski

W związku ze zmieniającą się sytuacją epidemiologiczną Urząd Miejski w Słubicach wprowadza nowe zasady obsługi interesantów. Zmiany zaczną obowiązywać od poniedziałku, 19 października.

Poniżej przedstawiamy pełną treść komunikatu opublikowanego przez urząd.

---

W trosce o bezpieczeństwo Państwa i Państwa rodzin, kierując się dobrem zarówno klientów jak i urzędników, od 19 października 2020 r. organizacja bezpośredniej obsługi interesantów dostosowana zostanie do aktualnych ograniczeń, nakazów i zakazów obowiązujących w kraju z powodu koronawirusa. Oznacza to realizację zadań w szczególnym trybie: Wprowadzona zostanie ograniczona możliwość poruszania się po Urzędzie Miejskim w Słubicach, ale obsługa interesantów odbywać się będzie na bieżąco.

W sprawach z zakresu ewidencji ludności, dowodów osobistych oraz Urzędu Stanu Cywilnego interesanci, od 19 października 2020 roku, będą przyjmowani po wcześniejszej rejestracji telefonicznej. Pracownicy Wydziału Urzędu Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich będą dostępni pod nr tel. 95 737 2085 (Urząd Stanu Cywilnego), tel. 95 737 2071 (Ewidencja Ludności i Dowody Osobiste).

Prosimy także o wcześniejsze uzgodnienie – telefoniczne lub mailowe – terminu wizyty w pozostałych wydziałach Urzędu Miejskiego w Słubicach. To pozwoli uniknąć kolejek i ograniczy Państwu czas oczekiwania.

Kontakt telefoniczny:

  • Wydział Inwestycji i Drogownictwa nr tel. 95 737 20 35
  • Biuro Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego: 95 737 2055
  • Wydział Organizacyjny: 95 737 2015
  • Wydział Podatków i Opłat Lokalnych: 95 737 2038
  • Biuro spraw społecznych: 95 737 2008
  • Wydział Gospodarowania Nieruchomościami i Architektury: 95 737 2050
  • Wydział ds. Komunalnych i Ochrony Środowiska: 95 737 2032
  • Wydział Administracyjny: 95 737 2092
  • Zamówienia Publiczne: 95 737 2007
  • Biuro Projektów i Współpracy Zagranicznej: 95 737 2064
  • Straż Miejska – 986

Zachęcamy też, żeby w sprawach, które nie wymagają osobistej wizyty w Urzędzie, kontaktować się elektronicznie, telefonicznie, a także poprzez korespondencję tradycyjną. W przypadku korespondencji listownej prosimy kierować ją na adres:

Urząd Miejski w Słubicach, ul. Akademicka 1, 69-100 Słubice

Kontakt elektroniczny: przez ePUAP – „Pismo ogólne do podmiotu publicznego” (LINK) lub mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wysyłając pismo przez ePUAP dobrze jest posiadać profil zaufany – można go założyć samemu: strona profilu zaufanego (LINK). Polecamy zakładanie profilu zaufanego przy pomocy usług bankowości elektronicznej: załóż PZ on-line (LINK). Jeżeli wniosek wysłany jaki „Pismo ogólne do podmiotu publicznego” wymaga podpisu osoby składającej, można podpisać profilem zaufanym tutaj: podpisz profilem zaufanym (LINK).

Bezpośrednia obsługa interesantów realizowana będzie z zachowaniem zasady, że dopuszczalna liczba interesantów przebywających, w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu, nie może być większa niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi. Przypominamy także, że na terenie Urzędu Miejskiego w Słubicach obowiązuje bezwzględny nakaz zakrywanie ust i nosa.

Spodobał Ci się artykuł? Daj lajka i udostępnij dalej. Dziękujemy :)

Chcesz dodać komentarz do artykułu? Zaloguj się lub zarejestruj swoje konto na portalu.