Od kandydata oczekujemy:
- Bardzo dobrą znajomość języka niemieckiego
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży internetowej poprzez serwisy takie jak Ebay i Amazon.
- Dobrą organizację pracy, umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy.
- Obsługa klientów indywidualnych poprzez kontakt mailowy.
- Obsługa codziennej poczty elektronicznej.
- Obsługa reklamacji (poprzez mailowy kontakt z klientem, przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych oraz monitoring reklamacji).
- Obsługa serwisów sprzedażowych.
- Obsługa serwisów posprzedażowych.
- Przygotowywanie i gromadzenie materiałów informacyjnych wykorzystywanych do wprowadzania artykułów w sklepie internetowym.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie swojego CV na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
[ogłoszenie]