
Dlaczego piszemy akurat o tej książce? Bo jej autorem jest słubiczanin, który przez wiele lat pracował w polskiej centrali zagranicznej jednej z dyskontowych sieci. Na potrzeby literackie przybrał wymowny pseudonim Rafał Świerzy. Jak sam zdradza, jednym z jego zadań było rozpatrywanie najtrudniejszych przypadków reklamacyjnych.
- Jedni w pracy siedzą na Facebooku, inni grają online, ja z kolei użerałem się z chorymi fantazjami klientów. Mój czas zajmowały dysputy nad słusznością reklamacji ciśnieniomierza, który „za każdym razem pokazuje inne ciśnienie”, czy rozpatrywanie reklamacji przesłanych do mnie pocztą majtek męskich, z załączoną karteczką „używane, ale wyprane” - opowiada.
Dlaczego postanowił to opisać? - Musiałem to z siebie wyrzucić i opowiedzieć prawdę o nas samych. Ta książka demaskuje ukryte w ludziach twarze konsumenckich potworów i piętnuje konsumpcyjny styl życia. Jak przeczytacie, to mnie zrozumiecie – zaznacz autor.
Książka ukazała się w styczniu 2018 roku nakładem wydawnictwa Novae Res. - Rafał Świeży napisał brutalną prawdę o procesie reklamacji i jak to wygląda zza drugiej strony telefonu. To kawał dobrej, miejskiej literatury bez cenzury – przekonuje wydawca.
Gdzie można kupić książkę „Klient nasz, czyli koszmar pracownika działu reklamacji”? Jest dostępna we wszystkich największych księgarniach w kraju jak Empik, Gandalf czy Bonito. Zamówienia można składać także internetowo poprzez portal Zaczytani.pl.
Konkurs dla czytelników
Niespodziankę mamy również dla czytelników portalu Słubice24. Od autora udało się nam zdobyć jeden egzemplarz książki (z dedykacją), który jest do wygrania w naszym konkursie.
Co trzeba zrobić, aby wziąć w nim udział? Należy wysłać zgłoszenie na
Wyniki ogłosimy tuż po świętach. Zapraszamy do konkursu i życzymy… miłej lektury.
- To książka o nas wszystkich, o naszych drugich twarzach. Sprawdź, może jest tam opisana twoja reklamacja i twoje brzydkie zachowanie – zachęca Rafał Świerzy.
Więcej o autorze na www.facebook.com/r.swierzy.