- Posty: 1
- Otrzymane podziękowania: 0
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
Z całym szacunkiem, ale problem nie jest w liczbie stanowisk a w organizacji pracy. Tak się składa że niedługo przed i po wprowadzeniu CEPIK2 byłem u Was załatwić pewne sprawy i pomijając, to że się naczekałem co niemiara, to zauważyłem następujący proceder:Starostwo Powiatowe w Słubicach napisał: Szanowni Państwo!
Wpis zamieszczony na forum Portalu Słubice24 opisuje problem podwyższonego zainteresowania rejestracją pojazdów w okresie świątecznym.
W tym okresie, pomimo trudu obsługujemy wszystkich, którzy cierpliwie oczekują na obsługę.
Ze względu na trwającą stabilizacją CEPiK 2.0, czas obsługi rejestracji pojazdu wydłużył się o ok. 1/3, tj. wcześniej czas rejestracji wynosił 20- 30 min, obecnie to nawet 50 min.
W zakresie zwiększenia ilości stanowisk do obsługi, chciałbym poinformować, iż liczba ta jest przypisana przez PWPW w Warszawie i odnosi się do całorocznej średniej ilości załatwianych spraw w Urzędzie.
Występowaliśmy o zwiększenie liczby stanowisk do obsługi w ramach systemu CEPiK, jednak z uwagi na średnioroczną liczbę załatwianych spraw odmówiono nam doposażenia wydziału w stanowisko.
Właściciel systemu przy określaniu zapotrzebowania na liczbę stanowisk nie przewiduje okresowo zwiększonego zainteresowania załatwieniem spraw.
Mimo to robimy wszystko aby obsłużyć jak najwięcej interesantów.
Wydajność pracowników, wliczając w to moją pomoc, nie zawsze pozwala na szybkie obsłużenie, jednak osoby cierpliwie oczekujące zawsze zostają obsłużone.
Chciałbym zaznaczyć, że większość osób podchodzi ze zrozumieniem do istniejącej sytuacji i cierpliwie oczekuje na obsługę, natomiast niektórzy mieszkańcy, pozostający w zdecydowanej mniejszości, mają zamiar załatwić sprawę bez oczekiwania, co na chwilę obecną jest niemożliwe.
Mimo obecnej sytuacji i przy tak wadliwym działaniu systemu, czynimy starania, by obsłużyć wszystkich petentów Wydziału.
--
Z poważaniem
Przemysław Glinka
Naczelnik Wydziału Komunikacji i Dróg w Starostwie Powiatowym w Słubicach
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
Jak podasz mi jeden racjonalny powód dlzczego ktoś ma wystawać przed urzędem godzinę przed otwarciem, to tak będziemy robić. I dlaczego godzinę a nie na przykład 2-3 godziny?ja28rek napisał: Jak się śpi do południa to tak jest. Wstań o szóstej i bądź godzinę przed otwarciem wtedy będziesz miał jeden z pierwszych numerków i załatwisz sprawę.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
To nie jest racjonalny powód. Do pracy, kościoła, po zakupy, itp., itd. też wystajesz godzinę przed otwarciem? No i nadal nie wiem dlaczego godzina przed ma gwarantować sukces a dwie, to już nie?ja28rek napisał: Proszę bardzo. Jeden racjonalny powód to pozytywne załatwienie sprawy tego samego dnia.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.