- Posty: 14
- Otrzymane podziękowania: 0
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
irek, nie bój się, nie rozjadę cię
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
sądzę że wystarczająco nauczyłam się teorii by siąść za kółkiem, nie było to tak że po jednym dniu i już... za kółkiem siadłam po 2 tygodniach kursu
a teraz tylko opanować auto, bo po 2 jazdach ma czkawkę - często mi gaśnie
Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.
a z teoria faktycznie bywa roznie... jezeli instruktorowi zalezy na zbijaniu kasy to teorie olewa bo szybko trzeba jezdzic i zmieniac kursantow, a ci na przeciwnym biegunie np nie dopuszczaja do jazdy poki kursant nie zda egzaminu wewnetrznego z teorii, tak powinno byc w kazdej szkole, przeciez to jest dorazna i dlugofalowa pomoc dla kursanta bo nie ma pozniej problemu najpierw ze zdaniem testow, a pozniej nie stoja godzine na krzyzowce pelnej samochodow i nie zastanawiaja sie kto ma jechac. z reszta, chyba nie trzeba tego az tak doglebnie tlumaczyc:) powodzenia wszystkim "Elkom"Please Zaloguj or Zarejestruj się to join the conversation.