Kliknij przycisk i otwórz MENU >>
Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Nowy rzecznik praw konsumenta 2008/06/01 14:30 #430

  • Basu
  • Basu Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Posty: 59
  • Otrzymane podziękowania: 0
Trzeba trochę poruszyć tą polityką :)

Widziałem w komentarzach że ludzie mają różnie zdanie na temat nowego rzecznika praw konsumenta Pana Edwarda Pilimona.
Moim skromnym zdaniem jest to \"ciut\" kontrowersyjna postać na tym stanowisku.

Jakie są wasze opinie ?
Zachęcam do dyskusji :)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp.:Nowy rzecznik praw konsumenta 2008/06/01 15:53 #432

  • jozek
  • jozek Avatar
  • Wylogowany
  • New Member
  • New Member
  • Posty: 8
  • Otrzymane podziękowania: 0
A coz to za fucha, rzecznik praw konsumenta? Jaki ma wplyw na funkcjonowanie powiatu?
To kto bedzie tym rzecznikem, nie ma zadnego znaczenia, co do samego p.Pilimona to niech sie ludzie z Osna wypowiedza, ja osobiscie nie mam zdania na temat tego pana.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp.:Nowy rzecznik praw konsumenta 2008/09/15 08:54 #778

  • lokalizator
  • lokalizator Avatar
  • Wylogowany
  • New Member
  • New Member
  • Posty: 1
  • Otrzymane podziękowania: 0
Osoba pana Pilimona budzi wiele wątpliwości i to uzasadnionch, począwszy od jego \"panowania\" na włosciach ośnieńskich, w roli rzecznika praw konsumenta też się nie sprawdzi, to pewne, przykłady jego negatywnych postepowań, bo dobrych nie dostrzegam żadnych, można mnożyć, jak coś spartolił to wszyscy winni tylko nie on, cały cza postawa roszczeniowa, konfliktowy, nie kompetentny i nie użyję inych określeń na tego, który ma przerost ambicji nad możliwościami, jak to pan Pilimon ze szczupaczka zrobił się płoteczką.O tym zapominają wszsycy włodarze.;)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp.:Nowy rzecznik praw konsumenta 2008/09/15 14:52 #779

  • drago
  • drago Avatar
  • Wylogowany
  • New Member
  • New Member
  • Posty: 12
  • Otrzymane podziękowania: 0
Przedstawię sytuację następująco:

W sytuacji kiedy klient nie zgadza się z opinią serwisu zostaje mu 2 furtka, mianowicie skorzystanie z ustawy o szczególnych.... W tym momencie domagamy się 'zadość uczynienia od sprzedawcy', w związku z tym pismo kierujemy do Firmy, w której zakupiliśmy towar. Nasz rzecznik postanowił klientów wprowadzić w lekki błąd ponieważ kazał wysłać pismo do Gwaranta :P

Osoba na takim stanowisku powinna wiedzieć, gdzie kierować pisma...

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1