Kliknij przycisk i otwórz MENU >>
SMOK

Słubicki Miejski Ośrodek Kultury szuka pracownika na stanowisko inspektora ds. organizacji i prowadzenia sekretariatu. Jakie trzeba spełniać wymagania, aby ubiegać się o tę pracę?

Zakres obowiązków

  • Prowadzenie sekretariatu.
  • Organizacja spotkań i obsługa gości.
  • Współpraca z instytucjami i organizacjami.
  • Zamawianie i zakup materiałów niezbędnych do funkcjonowania sekretariatu i SMOK- a.
  • Opis faktur związanych z działaniem sekretariatu i części działalności SMOK-a.
  • Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej.
  • Zapewnienie płynnego przepływu informacji w SMOK.
  • Wykonywanie innych czynności administracyjnych związanych z sekretariatem lub obiegiem dokumentów w SMOK.
  • Odpowiedzialność za prowadzenie dokumentacji związanej z PZP zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Dbanie o pozytywny wizerunek SMOK.

Wymagania

  • Preferowane doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Komunikatywność.
  • Wysokie umiejętności organizacyjne.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Motywacja do współpracy z innymi i pogodne usposobienie.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Znajomość programów MS Office (Word, Excel, PowerPoint ) oraz obsługi urządzeń biurowych.

Mile widziane

  • Wykształcenie wyższe.
  • Komunikatywna znajomość języka niemieckiego.
  • Znajomość przepisów w zakresie kontroli zarządczej, kontroli wewnętrznej, ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Rekrutacja

List motywacyjny oraz CV należy wysłać na email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Spodobał Ci się artykuł? Daj lajka i udostępnij dalej. Dziękujemy :)

Chcesz dodać komentarz do artykułu? Zaloguj się lub zarejestruj swoje konto na portalu.