Słubicki Miejski Ośrodek Kultury szuka pracownika na stanowisko inspektora ds. organizacji i prowadzenia sekretariatu. Jakie trzeba spełniać wymagania, aby ubiegać się o tę pracę?
Zakres obowiązków
- Prowadzenie sekretariatu.
- Organizacja spotkań i obsługa gości.
- Współpraca z instytucjami i organizacjami.
- Zamawianie i zakup materiałów niezbędnych do funkcjonowania sekretariatu i SMOK- a.
- Opis faktur związanych z działaniem sekretariatu i części działalności SMOK-a.
- Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej.
- Zapewnienie płynnego przepływu informacji w SMOK.
- Wykonywanie innych czynności administracyjnych związanych z sekretariatem lub obiegiem dokumentów w SMOK.
- Odpowiedzialność za prowadzenie dokumentacji związanej z PZP zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Dbanie o pozytywny wizerunek SMOK.
Wymagania
- Preferowane doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Komunikatywność.
- Wysokie umiejętności organizacyjne.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Motywacja do współpracy z innymi i pogodne usposobienie.
- Wysoka kultura osobista.
- Znajomość programów MS Office (Word, Excel, PowerPoint ) oraz obsługi urządzeń biurowych.
Mile widziane
- Wykształcenie wyższe.
- Komunikatywna znajomość języka niemieckiego.
- Znajomość przepisów w zakresie kontroli zarządczej, kontroli wewnętrznej, ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Rekrutacja
List motywacyjny oraz CV należy wysłać na email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..