Firmy będą mogły bezpłatnie posługiwać się nowym logo w komunikacji z klientami, umieszczać je na dokumentach firmowych czy stronie internetowej. Akcja jest częścią szerszej kampanii marketingowej, która ma promować nadodrzańskie dwumiasto.
- Marka spełnia swoją rolę dopiero wtedy gdy "żyje i funkcjonuje" wśród nas- mieszkańców. Nie możemy zatem jej przed nimi zamykać a wręcz przeciwnie, im częściej będzie komunikowana przez różne lokalne podmioty, tym większą siłę przekazu ze sobą będzie niosła. Marka mówi na o tym, że jesteśmy właśnie stąd, ze Słubic i Frankfurtu nad Odrą. To mieszkańcy naszych miast stanowią o jej sile i jakości- musimy zatem budować ją razem – podkreśla Ariel Pawelczyk, zastępca kierownika Słubicko-Frankfurckiego Centrum Kooperacji, jednostki która koordynuje projekt.
W pierwszej kolejności zawarto roczne umowy lkicencyjne ze spółkami komunalnymi z obu stron Odry. Jednak to nie koniec akcji. Urzędnicy planują na początku przyszłego roku umożliwienie posługiwania się wspólnym logo Słubic i Frankfurtu lokalnym podmiotom gospodarczym. O sprawie będziemy informować na bieżąco.
Spółki które przyłączyły się do akcji:
- Business und Innovation Centre Frankfurt (Oder) GmbH
- Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o o.o (PUK)
- Frankfurter Dienstleistungsholding GmbH
- Zakład Usług Wodno-Ściekowych Sp. z o.o. (ZUWŚ)
- Frankfurter Industrie Service GmbH
- Słubicki Ośrodek Sportu i Rekreacji Sp. z o.o. (SOSiR)
- Frankfurter Stadtwerke GmbH
- Frankfurter Wasser- und Abwassergesellschaft mbH
- Investor Center Ostbrandenburg GmbH
- Messe und Veranstaltungs GmbH
- Stadtverkehrsgesellschaft mbH Frankfurt (Oder)
- Technologie- und Gewerbecenter Frankfurt (Oder) GmbH
- Wohnungswirtschaft Frankfurt (Oder) GmbH
- Flugplatzgesellschaft Eisenhüttenstadt/Frankfurt (Oder) mbH
[fot. SFCK]