Kliknij przycisk i otwórz MENU >>
Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

ePUAP w słubickim urzędzie miasta 2015/10/08 16:41 #23157

  • zombiefaszysta
  • zombiefaszysta Avatar Autor
  • Wylogowany
  • New Member
  • New Member
  • Posty: 1
  • Otrzymane podziękowania: 0
2.5 tygodnia temu złożyłem wniosek do urzędu miasta i dostałem odpowiedź w której poproszono mnie o uzupełnienie ów wniosku o pewne informacje. Żeby zaoszczędzić sobie czasu zdecydowałem się przesłać wymagane informacje za pomocą platformy ePUAP. Po dwóch tygodniach bez odzewu ze strony urzędu zdecydowałem się zadzwonić i zapytać na jakim etapie znajduje się mój wniosek. Po połączeniu mnie z urzędniczką odpowiedzialną za zajmowanie się sprawami, której dotyczyło moje pismo, pani powiedziała że nic do niej nie wpłynęło a o samym serwisie nigdy nie słyszała. Poprosiła mnie, żebym drogą mailową przesłał jej kopię zaginionego pisma i obiecała zająć się nim priorytetowo.

Tu pada moje pytanie, czy urząd miasta może zająć się sprawą internetowej obsługi petentów? Jeżeli istnieje możliwość wysłania pisma drogą mailową, nie powinno być chyba problemu z implementacją obsługi serwisu nadzorowanego przez ministerstwo administracji i cyfryzacji. Ewentualnie prosiłbym o wyłączenie możliwości składania pism do naszego urzędu, jeżeli nie jest on w stanie obsługiwać w/w platformy.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp: ePUAP w słubickim urzędzie miasta 2015/10/11 20:17 #23165

  • bell
  • bell Avatar
  • Wylogowany
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Posty: 66
  • Otrzymane podziękowania: 4
I tak właśnie działa ten "fantastyczny" ePUAP....

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp: ePUAP w słubickim urzędzie miasta 2015/10/12 08:38 #23169

  • Redakcja Słubice24.pl
  • Redakcja Słubice24.pl Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Administrator
  • Posty: 734
  • Otrzymane podziękowania: 70
zombiefaszysta: wysłaliśmy zapytanie do rzecznik prasowej UM Beaty Bieleckiej z prośbą o wyjaśnienie sprawy i linkiem do tego wątku. Czekamy na odpowiedź.

---
AKTUALIZACJA: otrzymaliśmy odpowiedź od pani rzecznik. Poniżej treść.

Z systemu ePUAP urząd oczywiście korzysta, ale od sierpnia mieliśmy z nim niestety problem. Kłopoty z funkcjonowaniem systemu zaczęły się w sierpniu kiedy Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji rozbudowało system tworząc ePUAP II. Bezbłędnie działał w przypadku instytucji zewnętrznych, natomiast kulał w przypadku osób fizycznych. Cztery tygodnie temu mieszkaniec Słubic, który próbował skontaktować się z nami za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej, zasygnalizował nam ten problem, bo wyskakiwał mu komunikat o błędzie. Natychmiast zgłosiliśmy to zarówno ministerstwu, jak też zewnętrznej firmie - dostawcy obiegu korespondencyjnego. Po miesiącu dopiero dostaliśmy odpowiedź z ministerstwa, że zgłoszenie przyjęto do realizacji. W międzyczasie ta zewnętrzna firma próbowała sama zdiagnozować problem, ale to się nie udało. 12 października otrzymaliśmy kolejną wiadomość z ministerstwa, że nadal pracuje ono nad rozwiązaniem problemu. Obecnie system nie pokazuje błędów i mamy nadzieję, że będzie funkcjonował prawidłowo.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Redakcja Słubice24.pl.
  • Strona:
  • 1