Kliknij przycisk i otwórz MENU >>
Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Poprawa bezpieczeństwa na drogach 2015/01/22 11:55 #21408

  • aasci
  • aasci Avatar Autor
  • Wylogowany
  • New Member
  • New Member
  • Posty: 14
  • Otrzymane podziękowania: 1
Zastanawiałem się długo, czy założyć ten wątek, ale myślę, że warto.
Chodzi mi o poprawe bezpieczenstwa kierowców i pieszych w naszych Słubicach, jestem kierowcą, jak pewnie większość z Was i tak się zastanawiam, dlaczego w Słubicach nie ma znaków drogowych przed przejściami dla pieszych, np. na ul. Narutowicza, Seelowskiej, Wolności, przecież przed każdym przejściem powinny takie znaki stać aby poinformować kierujących (szczególnie przyjezdnych) o wyznaczonych przejściach, których nie zawsze widać w nocy, pomimo ich wymalowania. To jest jeden z wielu przykładów, jakie widzę, czyżby osobom odpowiedzialnym to nie przeszkadzało?

Pewnie macie takie takie "kwiatki drogowe", może jak o nich napiszemy, to ktoś to zauważy i zareaguje.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp: Poprawa bezpieczeństwa na drogach 2015/01/24 12:31 #21440

  • ja28rek
  • ja28rek Avatar
  • Wylogowany
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Posty: 448
  • Otrzymane podziękowania: 35
Znaki i tak nic nie dadzą. Najważniejsze aby pieszy również uważał jak wchodzi na pasy, bo są kretyni którzy potrafią wtargnąć tuż pod nadjeżdżający pojazd.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp: Poprawa bezpieczeństwa na drogach 2015/01/24 21:05 #21450

  • aasci
  • aasci Avatar Autor
  • Wylogowany
  • New Member
  • New Member
  • Posty: 14
  • Otrzymane podziękowania: 1
Masz oczywiście racje. Tylko pomysł o konsekwencjach, jeżeli dojdzie do zdarzenia w miejscu tak oznakowanym, to kierowca, który szalejąc na drodze powie, że nie wiedział, że jest tu przejście bo nie ma znaku (pionowego znaku)... takie są przepisy. ..