Kliknij przycisk i otwórz MENU >>
Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT:

Mechanik w Słubicach 2008/07/04 08:42 #529

  • michal
  • michal Avatar Autor
  • Gość
  • Gość
Witam,

Gdzie w Słubicach znajdę dobrego mechanika. Chodzi raczej o proste sprawy tj. wymiana paska rozrządu, wymiana oleju, wymiana reszty pasków i filtrów. Jestem początkującym mobilkiem i chciałbym się nieco dowiedzieć na temat slubickich mechaników. Widziałem, że na Wojska Polskiego - kawałek za dawnym Komesem - wybudowali nowy warsztat. Ktoś korzystał z ich usług?

Z góry dzięki,
Szerokości,
Michał

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp.:Mechanik w Słubicach 2008/07/04 11:43 #532

  • PRAKTYK
  • PRAKTYK Avatar Autor
  • Gość
  • Gość
UNIKAJ WARSZTATOW PRZY WOJ POLSKIEGO. DROGO I DLUGIE TERMINY. JAKOSC TEZ POD PSEM.
PROSTE NAPRAWY ZROBISZ U GRZESKA WALCZAKA NA UL DRZYMALY. NIEDROGO I TERMINOWO. JAKOSC ZA TO TAKA SOBIE.
DOBRZE NAPRAWISZ U CZESKA NA WITOSA ALE TERMINY I CENA. UNIKAJ DEU!!!, J-TECH!!! I BODZIA!!!.
DOBRY PRZEGLAD ZROBISZ W SAMOCHODOWCE U PANA FRANKA I NA OKREGOWCE.
CZESCI KUPISZ U GOSCIA NA JEDNOKIERUKNOWEJ (OBOK STAREGO KOMISARIATU).
BLACHE NAPRAWISZ U WOJSY NA KOPERNIKA. MOZNA SIE DOGADAC.
TANKUJ NA SHELU, MYJ NA KOSCIUSZKI. BEDZIESZ ZADOWOLONY.
POZDRAWIAM

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp.:Mechanik w Słubicach 2008/07/04 14:59 #533

  • michal
  • michal Avatar Autor
  • Gość
  • Gość
Kolego!

Lepiej nie mogłeś mi tego przedstawić, wielkie dzięki !! Mam nadzieję, że i innym to się przyda!

Pozdro.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp.:Mechanik w Słubicach 2008/07/05 13:29 #535

  • Beata
  • Beata Avatar Autor
  • Gość
  • Gość
Potwierdzam!!! Unikam Daewoo. Kiedys to BYŁ zakład ale teraz szkoda czasu i nerwów.
J-tech jest nieterminowy i drogi. O Bodziu nie wiem.
Wiem, że używane części można kupić w Marexie na Witosa ale ostrzegam przed Jasiniakiem!!!