Kliknij przycisk i otwórz MENU >>
Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT:

Chę kupić pierwszego laptopa. 2013/09/17 16:54 #17414

  • xy37
  • xy37 Avatar Autor
  • Gość
  • Gość
Do tej pory miałam komp stacjonarny.Chce kupić laptopa.Jestem zupełnie zielona w tym temacie.Ptroszę o pomoc-jakie sa dobre,rzadko sie psują,jaka wielkość najlepsza itp.Z kompa bedzie korzystała młoda osoba,raczej tylko w domu.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp: Chę kupić pierwszego laptopa. 2013/09/17 17:08 #17416

  • bonkesku
  • bonkesku Avatar
  • Wylogowany
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Posty: 53
  • Otrzymane podziękowania: 2
Powiedz cos więcej, co ta osoba będzie na nim robiła, jeśli grała to w bardziej wymagające gry czy w ogóle będzie grała, to zależy od potrzeb użytkownika, jeśli będzie służył do codziennego użytku dla kogoś nie wymagającego to wystarczy kupić tańszy sprzęt..

jaka kwotę chcesz przeznaczyć?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez bonkesku.

Odp: Chę kupić pierwszego laptopa. 2013/09/18 03:46 #17423

  • xy37
  • xy37 Avatar Autor
  • Gość
  • Gość
Nie bedzie słuzył do grania,normalne uzytkowanie.Nie mam gotówki na ten zakup,chcę wziąć na raty.Może polecisz mi konkretny sprzet,albo gdzie kupic itp.Dzieki.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp: Chę kupić pierwszego laptopa. 2013/09/18 11:34 #17430

  • bonkesku
  • bonkesku Avatar
  • Wylogowany
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Posty: 53
  • Otrzymane podziękowania: 2
Biorąc na raty też musisz wydać jakaś kwotę, czym większą kwota tym większa rata, chociaż powiedz mniej więcej za jaką kwotę chcesz kupić, druga sprawa to czy będziesz chciała kupić tu w Słubicach czy masz możliwość kupienia gdzie indziej

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Odp: Chę kupić pierwszego laptopa. 2013/09/18 14:43 #17433