Teleporady lekarskie Brandmed Centrum Medyczne Słubice, Lekarze, Specjaliści
17704
page-template-default,page,page-id-17704,page-child,parent-pageid-230,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive
 

Nasza Oferta

Potrzebujesz konsultacji z lekarzem, ale nie chcesz wychodzić z domu?

 

Skorzystaj z takiej możliwości! Zgłoś się jeszcze dziś, a skontaktujemy Cię z wybranym specjalistą w dogodnym dla Ciebie terminie! 

Przejdź do strony telebrandmed.pl 

 

W trosce o szybki i wygody dostęp do usług medycznych w ramach TELEFONICZNYCH KONSULTACJI zapewniamy teleporady między innymi z lekarzem ogólnym, internistą, dermatologiem, ortopedą, kardiologiem czy psychologiem i psychiatrą. Konsultacje obejmują: zalecenia lekarskie, wystawienie skierowań, e-zwolnień oraz e-recept, ocenę wyników badań.

Nasze dotychczasowe doświadczenia w realizowaniu konsultacji telefonicznych wskazują, że jest to dla Państwa dogodna alternatywa.

 

DIAGNOZA PRZEZ TELEFON

 

Trudno to sobie wyobrazić? Nic bardziej mylnego:

 

📞 Po otrzymaniu zgłoszenia recepcja rejestruje pacjenta na teleporadę, przeprowadzając już wtedy wstępny wywiad. Propozycja terminu konsultacji podawana jest od razu, lub po ustaleniu szczegółów z wybranym specjalistą.

📋 Przed konsultacją można do nas przesłać wyniki badań, które następnie lekarz będzie mógł ocenić i przygotować na tej podstawie zalecenia.

📷 W przypadku np. konsultacji dermatologicznej zmianę skórną można sfilmować lub sfotografować i wraz z posiadaną dokumentacją medyczną przesłać na adres mailowy lub załączyć do formularza kontaktowego.

👩‍⚕️ Lekarz zapoznaje się z przesłanymi materiałami jeszcze przed rozmową z pacjentem, ma również dostęp do dotychczasowej dokumentacji medycznej, jeśli konsultacja miałaby mieć charakter kontrolny.

💊 Lekarz ma możliwość wystawienia e-recepty, podając pacjentowi jedynie 4-cyfrowy kod, a na jego podstawie można dokonać w aptece zakupu przepisanych leków.

📋 Istnieje również możliwość wystawienia e-zwolnienia oraz skierowania, które otrzymacie Państwo drogą mailową.

👩‍⚕️ Jeżeli w trakcie konsultacji telefonicznej lekarz zdecyduje, że zachodzi konieczność wizyty w gabinecie, wówczas można ustalić jej termin.

 

CO MUSI PACJENT?

 

Wyłącznie „być pod telefonem” we wskazanym przez rejestrację czasie!

 

Zapraszamy do rejestracji poprzez stronę www.telebrandmed.pl

 

Istnieje także możliwość rejestracji:

Telefonicznej

 

📲 95 200 10 00

 

Ale również za pomocą

 

🆕 MESSENGERA: wejdź na profil Brandmed na Facebooku i kliknij WYŚLIJ WIADOMOŚĆ

 

🆕 SMS: wyślij wiadomość na numer +48 518 011 108

 

Pamiętaj, by w zgłoszeniu – oprócz podstawowych danych (imię i nazwisko, PESEL, numer telefonu, adres e-mail oraz numer ubezpieczenia (ubezp. w Niemczech)) – podać także informację, do jakiego specjalisty chcesz się zarejestrować. Ułatwi to proces rejestracji.

 

Masz wątpliwości lub nie znalazłaś/eś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie – zadzwoń, napisz, wszystko wyjaśnimy!

ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Co muszę zrobić, by skorzystać z teleporady?

W pierwszej kolejności należy umówić wizytę, korzystając z możliwości dostępnych na naszej stronie www.telebrandmed.pl (np. Wykup teleporadę, Umów teleporadę, lub Wybierz specjalistę). Rejestracji można dokonać także pod jednym z numerów kontaktowych: +48 95 758 2649, +48 518 011 108 lub za pomocą innej dostępnej opcji kontaktu (SMS, Messenger). Po wysłaniu zgłoszenia rejestratorki medyczne skontaktują się z pacjentem telefonicznie, przeprowadzony zostanie wstępny wywiad oraz zapoznanie z zasadami realizacji wybranej konsultacji. Zostanie także wskazany termin rozmowy z lekarzem.

Z jakim lekarzem mogę porozmawiać przez telefon, tylko z ogólnym czy ze specjalistami również?

Telefoniczne konsultacje lekarskie obejmują możliwość kontaktu zarówno z lekarzem ogólnym, jak i innymi specjalistami, np. z internistą, dermatologiem czy kardiologiem. Konsultacje ze specjalistami są oczywiście obwarowane odrębnymi procedurami, o których pacjent zostanie poinformowany podczas rejestracji.

Skąd lekarz będzie wiedział jaki jest mój stan zdrowia, kiedy nie widzi mnie na żywo?

Przed postawieniem diagnozy i wystawieniem zaleceń lekarz przeprowadza szczegółowy wywiad z pacjentem, w którym pyta o wszystkie kwestie zdrowotne niezbędne do ustalenia faktycznego stanu pacjenta. Wywiad ma taki sam charakter, jak i ten, który każdy pacjent wypełnia przed wizytą w naszym Centrum. Lekarz  bierze pod uwagę zarówno aktualnie zgłaszane dolegliwości, jak i przebieg dotychczasowego leczenia, jeśli miało miejsce. Ma bowiem bezpośredni dostęp do dokumentacji medycznej przechowywanej w naszej placówce. Ponadto pacjent ma możliwość przesłać lekarzowi drogą elektroniczną nowe wyniki badań, wypisy szpitalne, czy też zdjęcia lub filmiki prezentujące np. zmiany skórne w przypadku konsultacji u dermatologa.

Co mogę uzyskać w trakcie takiej porady?

Telefoniczne konsultacje lekarskie umożliwiają otrzymanie:

  • zaleceń lekarskich
  • skierowania na badania, do poradni specjalistycznej
  • zwolnienia lekarskiego
  • e-recepty
Czy muszę osobiście stawić się po odbiór np. zwolnienia, recepty?

Nie ma potrzeby osobistego odbioru dokumentów. Wszelkie formalności mogą zostać załatwione zdalnie poprzez:

  • wysyłkę drogą mailową
  • wysyłkę pocztą
  • dostęp do e-recepty otrzymuje się w postaci 4-cyfrowego kodu, który podany wraz z numerem PESEL umożliwia odbiór leków w aptece. Kod zostaje podany już podczas rozmowy z lekarzem, lub za pomocą SMS.
Jak mogę się zgłosić na taką konsultację?

Istnieje kilka sposobów rejestracji:

Poprzez stronę www.telebrandmed.pl TUTAJ

 

Telefonicznie pod numerem

  • +48 95 758 2649
  • +48 518 011 108

 

Ale również za pomocą

🆕 MESSENGERA: wejdź na profil Brandmed i kliknij WYŚLIJ WIADOMOŚĆ
🆕 SMS: wyślij na numer +48 518 011 108

 

Pamiętaj, by w zgłoszeniu – oprócz podstawowych danych (imię i nazwisko, PESEL, numer telefonu, adres e-mail oraz numer ubezpieczenia (ubezp. w Niemczech)) – podać także informację, do jakiego specjalisty chcesz się zarejestrować. Ułatwi to proces rejestracji.

A co, jeśli się okaże, że lekarz nie będzie w stanie zdiagnozować mnie przez telefon?

 Jeżeli w trakcie konsultacji telefonicznej lekarz zdecyduje, że zachodzi konieczność wizyty w gabinecie, wówczas można ustalić szczegóły dalszego leczenia.

Umów wizytę