Kliknij przycisk i otwórz MENU >>
Wielu przedsiębiorców, prowadzących swój biznes na terenie polsko-niemieckiego pogranicza, zastanawia się jak dotrzeć do klienta po drugiej stronie Odry. Niedawno powstało skuteczne narzędzie, które to umożliwia. To portal POLANDO.de.
 
POLANDO.de to nowe miejsce w przestrzeni internetowej, przeznaczone przede wszystkim dla niemieckiego odbiorcy. Celem strony jest promowanie Polski i polskich przedsiębiorców w Niemczech. W swojej filozofii serwis wykracza daleko poza pojęcie typowego katalogu z ofertami.
 
polando artur

- Chcemy uświadomić niemieckiego odbiorcę, że nasz region to znacznie więcej niż tani tytoń i paliwo. Mamy wiele świetnych firm oferujących ciekawe rzeczy, w dobrej cenie i w wysokiej jakości. Naszym sąsiadom pragniemy pokazać także inne oblicze Polski. Zaciekawić historią, pokazać fajne możliwości spędzenia wolnego czasu, zobaczenia atrakcyjnych miejsc - wylicza Artur Kasiubowski, pomysłodawca serwisu POLANDO.de.
 
Co znajdziemy na stronie?
 
Przede wszystkim podzielone na branże tematyczne wizytówki poszczególnych firm. Każda z opisem, galerią zdjęć, mapką lokalizacyjną oraz ofertą. Jednym słowem - wszystkim tym, co jest niezbędne niemieckiemu odbiorcy, aby nawiązać kontakt z polskim przedsiębiorcą. Integralną część serwisu tworzą także wpisy o rzeczach godnych uwagi w Polsce, przydatne i praktyczne dla cudzoziemców informacje o naszym kraju i newsy na temat tego, co aktualnie dzieje się na polsko-niemieckim pograniczu.

To szczególnie ważne, bo ma przyciągać na stronę niemieckiego odbiorcę i czynić stronę atrakcyjną w odbiorze. Dlatego pracownicy serwisu POLANDO.de są bardzo aktywni nie tylko w niemieckim internecie i mediach społecznościowych, ale również miejscach często odwiedzanych przez naszych zachodnich sąsiadów. Zarówno sama strona, jak i znajdujące się tam oferty, są również pozycjonowane w wyszukiwarkach internetowych. Wszystko po to, aby reklama była jak najbardziej skuteczna. Dzięki temu ofertę polskiej firmy znajdzie zarówno klient z Frankfurtu nad Odrą, jak i Berlina czy Monachium.
 
Specyfika niemieckiego rynku
 
- To co działa na rynku lokalnym w Polsce, nie zawsze przemawia do klienta zachodniego. Mierząc się z niemieckim rynkiem należy uwzględnić odmienne kanony wartości oraz oczekiwania niemieckich konsumentów. Dlatego skuteczna reklama musi być odpowiednio przygotowana. Chcemy pokazać rzetelnych i kompetentnych przedsiębiorców w sposób wiarygodny i dostosowany do niemieckiego konsumenta - przekonuje A. Kasiubowski
 
Wie o czym mówi. Od kilkunastu lat żyje w Niemczech. Tam studiował i pracował, a od 2004 roku zawodowo zajmuje się reklamą i marketingiem internetowym. Jak mało kto zna mentalność i specyfikę rynku niemieckiego. I jest w tym niezwykle skuteczny, czego efektem jest działalność jego agencji internetowej www.go-2-web.de. Teraz promuje swoje nowe dziecko, czyli serwis POLANDO.de.

polando biuro
 
Dlaczego warto dodać swoją firmę?
 
Jak wyjaśnia A. Kasiubowski, oferta firmy umieszczona w serwisie POLANDO.de nie posiada praktycznie żadnych ograniczeń, które mają tradycyjne media. Wpis widoczny jest 24 godziny na dobę i dostępny w każdym momencie, a ilość informacji możliwych do umieszczenia - jak np. obszerna oferta, zdjęcia czy mapa z nawigacją - jest nieporównywalna.

Zwraca też uwagę, że współczynnik wieku osób korzystających powszechnie z internetu w Niemczech jest dużo wyższy niż w Polsce. Umożliwia to dotarcie z reklamą firmy do bardzo szerokiego grona odbiorców w praktycznie każdym wieku. Ponadto serwis jest dopasowany do urządzeń mobilnych, dzięki czemu można wygodnie przeglądać go za pośrednictwem smartfonu czy tabletu.
 
Jak reklamować się w Niemczech?
 
Sprawa jest prosta. Wystarczy zadzwonić  95 750 50 60 lub udać się biura serwisu POLANDO.de, które znajduje się we Frankfurcie nad Odrą przy ul. Słubickiej 9, tuż za mostem granicznym (10 metrów przed restauracją McDonald's).
 
Eksperci POLANDO.de wszystko wyjaśnią i zaproponują rozwiązanie dopasowane indywidualnie dla danej firmy. Co ważne, nie trzeba martwić się o cały proces przygotowania reklamy. Począwszy od zredagowania dostarczonego tekstu, przez wykonanie fachowych zdjęć, aż po wykonanie profesjonalnego tłumaczenia. Wpis uzupełnią też o szereg informacji istotnych z punktu widzenia niemieckiego konsumenta.

polando logo

Warto odwiedzić stronę www.polando.pl, gdzie obszerniej wyjaśniona jest cała idea serwisu. Bieżące informacje znajdują się również na facebookowym profilu facebook.com/polandode, a sam portal - jak już wspomniano powyżej - znajduje się pod adresem www.polando.de.

[reklama]
Spodobał Ci się artykuł? Daj lajka i udostępnij dalej. Dziękujemy :)

Chcesz dodać komentarz do artykułu? Zaloguj się lub zarejestruj swoje konto na portalu.