Kliknij przycisk i otwórz MENU >>
Od 1 sierpnia na terenie Gminy Słubice nastąpiła zmiana w wysokości opłat za wywóz odpadów. Warto pamiętać, że dotyczy ona nie tylko gospodarstw indywidualnych. Urząd Miejski przypomina o konieczności złożenia stosownych deklaracji także przez właścicieli tzw. niezamieszkanych nieruchomości.

smieci slubice
1 sierpnia zmieniły się opłaty za wywóz śmieci (fot. archiwum)

Zasady te reguluje uchwała podjęta 2 czerwca 2016 roku przez Radę Miejską w Słubicach - ZOBACZ UCHWAŁĘ. Zgodnie z jej zapisami od 1 stycznia 2017 roku gmina Słubice będzie zobowiązana do odbierania odpadów komunalnych także od właścicieli nieruchomości, w których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne.

Dotyczy to m.in. budynków użyteczności publicznej, szkół, przedszkoli, lokali handlowych i gastronomicznych, zakładów usługowych, rzemieślniczych i produkcyjnych, szpitali, hoteli itp.

Urzędnicy przypominają, że termin składania stosownych deklaracji upływa 30 listopada. Wzór takiej reklaracji określony jest w uchwale - można go znaleźć w internecie w systemie BIP (POBIERZ DEKLARACJĘ) lub otrzymać bezpośrednio w Urzędzie Miejskim w Słubicach.
Spodobał Ci się artykuł? Daj lajka i udostępnij dalej. Dziękujemy :)

Chcesz dodać komentarz do artykułu? Zaloguj się lub zarejestruj swoje konto na portalu.