Kliknij przycisk i otwórz MENU >>


Szkolenie składa się z dwóch części: seminaryjnej (16.01.2009 r.) oraz warsztatowej (4.02.2009 r.). Uwaga - wymagane są zapisy! Zadzwoń – (095) 737 20 10 (kom. 723816252) lub przyjdź – pokój 112 w Urzędzie Miejskim.  Zapisy tylko do 10.01.2009 (w sobotę Urząd Miejski jest czynny). Ilość miejsc ograniczona.

Program seminarium 16.01.2009 r.:

8.30-9.00
  • Rejestracja uczestników
9.00-10.00
  • Internet w liczbach - (ilu Polaków ma dostęp do sieci, ilu z nich kupuje w sieci, obroty w handlu elektronicznym).
  • Allegro w liczbach - co się sprzedaje, ilości, obroty, kategorie oraz kilka konkretnych przykładów (kont) osób, które rozwinęły swój biznes w oparciu o Allegro (przykład prowadzącego, inne przykłady oparte o dane statystyczne).
  • Najważniejsze różnice pomiędzy handlem tradycyjny a elektronicznym.
10.00-10.15
  • Przerwa na kawę
10.15-11.30
  • Dlaczego ludzie kupują w Internecie?
  • Rodzaje prowadzenia działalności gospodarczej w necie (sklepy, ogłoszenia, porównywarki cenowe, aukcje, etc.).
  • Zagadnienia prawno - podatkowe związane z e-handlem.
  • Od czego zacząć (Allegro, iStore, Ceneo).
  • Od czego zależy sukces w Internecie (komunikacja, serwis, wiarygodność, poziom obsługi, informacja, cena).
  • Koszty rozpoczęcia i prowadzenia działalności.
  • Prognozy rozwoju, zaproszenie na warsztaty i wykłady w czasie SGA.
Program warsztatów 4.02.2009 r.:

8.30-9.00 Rejestracja uczestników
9.00-10.30 Formularz sprzedaży i podstawy tworzenia skutecznych ofert - Sławomir Rajch
10.30-10.50 Przerwa na kawę
10.50-12.20 Wykonywanie zdjęć przedmiotów - Marcin Dąbrowski
12.20-12.40 Przerwa na lunch
12.40-14.10 Obróbka zdjęć przedmiotów - Rafał Tragarski
14.10-14.30 Przerwa na kawę
14.30-16.00 Komunikacja z klientem w handlu Internetowym - Anna Dmochowska
Spodobał Ci się artykuł? Daj lajka i udostępnij dalej. Dziękujemy :)

Chcesz dodać komentarz do artykułu? Zaloguj się lub zarejestruj swoje konto na portalu.