Słubice: 9 grudnia 2019   |   Imieniny: Aneta, Leokadia, Wiesław
Słubice24.pl Wiadomości Aktualności Tomasz Pilarski odchodzi ze SMOK-a. Poprowadzi miejski marketing we Frankfurcie
reklama
reklama

Tomasz Pilarski odchodzi ze SMOK-a. Poprowadzi miejski marketing we Frankfurcie

Słubicki Miejski Ośrodek Kultury czekają zmiany. Z końcem kwietnia jego wieloletni dyrektor Tomasz Pilarski odchodzi ze stanowiska. Zajmie się marketingiem miejskim we Frankfurcie nad Odrą.

Tomasz Pilarski

O odejściu T. Pilarskiego mówiło się już od jakiegoś czasu, jednak nikt oficjalnie tego nie potwierdzał. 13 marca nasza redakcja otrzymała wiadomość w tej sprawie od frankfurckiej spółki Messe und Veranstaltungs GmbH.

To właśnie tam Tomasz Pilarski zacznie pracę 1 maja 2019 roku. Będzie zajmować się miejskim marketingiem, turystyką i organizacją kulturalnych wydarzeń, m.in. Miejskiego Święta Hanzy.

- Cieszę się, że udało nam się pozyskać do zespołu pana Pilarskiego. To nasz wieloletni partner i ceniony ekspert w zakresie współpracy transgranicznej – podkreśla Bernd Vorjans, dyrektor zarządzający MUV.

Co o zmianie mówi sam zainteresowany? - Zmiany w życiu zawodowym są co jakiś czas potrzebne, a ja pracuję w SMOK'u już 16 lat. Pojawiła się bardzo ciekawa propozycja spojrzenia na pracę w dziedzinie marketingu, turystyki i imprez miejskich w dwumieście z drugiej strony Odry. To nie była łatwa i oczywista decyzja, ale zdecydowałem się spróbować zmierzyć z tym zadaniem - powiedział w rozmowie z naszą redakcją.

Czego najbardziej będzie żałować? - Szkoda mi zostawiać wspaniałego zespołu pracowników i mnóstwa niezrealizowanych pomysłów, które wspólnie zamierzaliśmy wprowadzić w życie - podkreśla  T. Pilarski.

Kto obejmie po nim stanowisko? Czy w związku z tym SMOK czekają większe zmiany organizacyjne? Do tematu będziemy wracać.
 

Chcesz dodać komentarz do artykułu? Zaloguj się lub zarejestruj swoje konto na portalu.

Reklama

Ostatnie komentarze

Sonda internetowa

Czy władze Słubic powinny umożliwić przekształcenie działki przy ul. Folwarcznej na cele handlowe?
 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama