Słubice: 18 października 2018   |   Imieniny: Piotra, Michała, Ziemowita
reklama
reklama

Reklama bannerowa – dlaczego warto w nią zainwestować?

reklama bannerowa
Reklama banerowa – co to jest?

Reklama banerowa to reklama graficzna, która, po kliknięciu, przekierowuje do wybranego wcześniej miejsca w sieci, najczęściej na stronę główną reklamodawcy. Jej najważniejszą cechą jest bez wątpienia wizualna prezentacja. Za pomocą tej reklamy można w prosty sposób przekazać konkretne komunikaty, zachęcające do skorzystania z danej oferty. Ze względu na to, że taka forma promocji wykorzystuje nośne symbole, znacznie łatwiej odbiorcom zapamiętać i zidentyfikować markę.

Gdzie zamieścić reklamę banerową?

Baner, ze względu na prostotę wykonania, można zamieścić zarówno na stronie blogera, z którym nawiązałeś współpracę. Możesz też z powodzeniem zamieścić taką grafikę na swojej stronie, czy w sklepie internetowym. Warto podkreślić, że taka reklama internetowa jest jedną z usług w ramach Google AdWords.

Zdecyduj się na reklamę banerową typu AdWords, a uda ci się dotrzeć do konkretnej grupy odbiorców z twojej grupy docelowej. Wystarczy tylko określić profil użytkowników, do których chcesz trafić ze swoją ofertą.

Jakie są rodzaje reklam banerowych?

Jest wiele rodzajów banerów, dlatego też warto wymienić te najważniejsze. Należą do nich:

  • billboardy,
  • pop-up,
  • pop-under,
  • expand baner,
  • skyscraper,
  • scroll baner.

Billboard to baner, który wyświetla się na samej górze strony, dzięki czemu użytkownik nie może jej przegapić. Reklama ta może mieć różne wymiary i występować w formie graficznej, jako animacja, czy film w formacie Flash.

Reklama pop-up to baner, który wyświetla się w odrębnym oknie w sposób automatyczny, kiedy tylko użytkownik zdecyduje się odwiedzić wybraną stronę. Reklamę tę można wykonać w różnych wymiarach.

Baner pop-under wyświetla się pod głównym oknem przeglądarki i nie zmienia swojego położenia, czy wielkości po najechaniu na niego kursorem.

Expand baner to reklama internetowa, która może zmieniać swoją wielkość, gdy najedziesz na nią kursorem myszy. W ten sposób baner ten przyciąga uwagę użytkownika sieci.

Skyscraper to baner nazywany drapaczem chmur, a wszystko przez wzgląd na jego wymiary – dużą wysokość i niewielką szerokość. W ten sposób zazwyczaj można wydłużyć czas, w jakim reklama ta się wyświetla.

Z kolei scroll baner to reklama, której użytkownik nie może zignorować, ponieważ przesuwa się ona wraz z przewijaniem strony.

Komu zlecić wykonanie reklamy banerowej?

Korzyści płynące z zaprojektowania reklamy banerowej są nieocenione, jednak tylko wtedy, gdy baner będzie naprawdę dobrze wyglądać. Ważne jest więc to, byś zlecić jego wykonanie profesjonalistom, którzy mają już na swoim koncie udane kampanie reklamowe.

Zdecyduj się na aplanmedia.pl, jeśli zależy ci na tym, by promocja twojej marki, produktu lub usługi przebiegła pomyślnie, według szacunków. Jest to agencja, która może ci zaoferować kompleksowe wsparcie na każdym etapie prowadzenia kampanii.

[artykuł partnerski]

 

Chcesz dodać komentarz do artykułu? Zaloguj się lub zarejestruj swoje konto na portalu.

Reklama
Reklama

Ostatnie komentarze

Sonda internetowa

Czy w Słubicach potrzebna jest chirurgia dziecięca?
 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama